Osiris Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Fikk en e-post i går som så ut som om den kom fra min e-postadresse. I fra feltet sto min e-postadresse, og i til feltet sto e-postadressen til en tidligere god venn som nå bor utenlands. Er dette lov? Mailwasher registrerte dette som "possible spam" og jeg har ikke lyst til å e-postadressen min definert som om jeg spammer. Likte ikke dette jeg... 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Send den til abuse, de finner synderen;) 0 Siter
Osiris Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Skrevet 1. februar 2005 Send den til abuse, de finner synderen;) OK- takk for tipset. Jeg vet jo hvem synderen er, men er det lov å gjøre slikt? Hvilken adresse har abuse? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 OK- takk for tipset. Jeg vet jo hvem synderen er, men er det lov å gjøre slikt? Hvilken adresse har abuse? Viss du bruker f.eks. online er det [email protected] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.