Gemini Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Hvorfor tror du jeg tuller? Jeg likte norske homsepatruljen, jeg. Du trenger ikke å være enig Nei, kan love deg at jeg ikke er enig :-) Men du er faktisk den første jeg har hørt det fra, alle andre jeg har hørt uttale seg om norsk vs amerikansk homsepatrulje sier det motsatte. Men for all del, kos deg med de norske gutta du! :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Nei, kan love deg at jeg ikke er enig :-) Men du er faktisk den første jeg har hørt det fra, alle andre jeg har hørt uttale seg om norsk vs amerikansk homsepatrulje sier det motsatte. Men for all del, kos deg med de norske gutta du! :-) hehe, jeg er nok litt sær. Gjø'kke noe det *s* 0 Siter
Gjest mij Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Ja, nå er første time av Lost sendt.. og herregud at det går an. Typisk amerikansk med stereotype karakterer og mer eller mindre usannsynlige hendelser. Vi har helten - lege som tilfeldigvis har tatt flytimer, den pene, den gale, idioten, den aggressive, den lojale.. osv. Og hva med han piloten -kjent skuespiller, hyret inn for å spille i 6 min før han blir momset ihjel..? Off, får Jurassic Park-vibber på toppen av det hele, og det blir rett og slett for dumt. :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.