Gjest policy Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Jeg lurer på hvorfor webmasterene som drifter dol til daglig, ikke er presentert med bilde og navn slik som de andre "fagpersonene" her inne. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Sikkert fordi de skjuler seg bak noen nick;-) 0 Siter
Gjest en mamma i nord Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Kanskje redd for å bli kjent igjenn på gata ) 0 Siter
Gjest policy Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Sikkert fordi de skjuler seg bak noen nick;-) Det tror faktisk jeg også, men det kunne de jo ha gjort uansett. Men de vil vel kunne avsløre hverandre, de ser jo om det brukes "fake" nick. Jeg lurer på om de ikke er aktive inne på sexforumet, det kan man ikke se bort fra :-) 0 Siter
Gjest policy Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Kanskje redd for å bli kjent igjenn på gata ) Joda det er de nok, men nå er de jo i lønnet arbeid her inne da. Ikke mange i Norge som har en helt anonym jobb, det er vel mest hemmelige agenter det :-) 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Det finnes sikkert mer enn nok folk som ikke greier skille den virtuelle verden et slik forum tross alt er fra den utenfor, slik at de kunne finne på å ringe, maile sende SMS og plage disse utenom arbeidstida. 0 Siter
Gjest en mamma i nord Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Det tror faktisk jeg også, men det kunne de jo ha gjort uansett. Men de vil vel kunne avsløre hverandre, de ser jo om det brukes "fake" nick. Jeg lurer på om de ikke er aktive inne på sexforumet, det kan man ikke se bort fra :-) Ja det er jo en selvfølge at de er aktive der )) 0 Siter
Gjest sånn egentlig Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Det tror faktisk jeg også, men det kunne de jo ha gjort uansett. Men de vil vel kunne avsløre hverandre, de ser jo om det brukes "fake" nick. Jeg lurer på om de ikke er aktive inne på sexforumet, det kan man ikke se bort fra :-) Det er jo ikke noe hemmelig om hvem som er webmaster her da.. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Det tror faktisk jeg også, men det kunne de jo ha gjort uansett. Men de vil vel kunne avsløre hverandre, de ser jo om det brukes "fake" nick. Jeg lurer på om de ikke er aktive inne på sexforumet, det kan man ikke se bort fra :-) Det skal man ikke se bort i fra nei;-) Pass deg, webbis:-P *holder øynene åpne* (ihvertfall en halvtime til..znork) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Det er jo ikke noe hemmelig om hvem som er webmaster her da.. jeg blir helt forundret, er det noen som er webmaster andre enn webmaster? 0 Siter
Gjest sånn egentlig Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 jeg blir helt forundret, er det noen som er webmaster andre enn webmaster? Sikkert ikke, men jeg vet hvem som er det. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Sikkert ikke, men jeg vet hvem som er det. du mener at du vet om et nick som også er webmaster? 0 Siter
Gjest policy Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Det finnes sikkert mer enn nok folk som ikke greier skille den virtuelle verden et slik forum tross alt er fra den utenfor, slik at de kunne finne på å ringe, maile sende SMS og plage disse utenom arbeidstida. Det tror jeg faktisk jeg kan gi deg rett i, tror jeg :-) 0 Siter
Gjest tilskuer Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 du mener at du vet om et nick som også er webmaster? Antagelig har Dol flere webmastere/moderatorer. Har sett på andre diskusjonssider tegn til at moderatorer også deltar i debatten. Da slettes innlegg som ikke bryter med regelverk, mens plagsomme personer ikke får sine innlegg slettet. Om det er slik på Dol, vet jeg ikke. 0 Siter
Simen Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Jeg var webmaster her fra -96 til 2000. Jeg skrev under navnet Simen som webmaster og det hendte jeg la inn et innlegg eller fem her og der også. Da brukte jeg samme navn. Men som webmaster fikk jeg bl.a. plagsomme telefoner midt på natta og jeg ble også utsatt for trusler jeg hadde all grunn til å ta alvorlig. (Det er mange gærninger på nettet). Derfor anbefalte jeg at webamster(e) som overtok etter meg å være anonyme. 0 Siter
flisa Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Jeg var webmaster her fra -96 til 2000. Jeg skrev under navnet Simen som webmaster og det hendte jeg la inn et innlegg eller fem her og der også. Da brukte jeg samme navn. Men som webmaster fikk jeg bl.a. plagsomme telefoner midt på natta og jeg ble også utsatt for trusler jeg hadde all grunn til å ta alvorlig. (Det er mange gærninger på nettet). Derfor anbefalte jeg at webamster(e) som overtok etter meg å være anonyme. Det var sikkert lurt! :-) så du er her enda?!?! - nå ble jeg nysgjerrig -men det hjelper jo ikke. *KLEM* 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Antagelig har Dol flere webmastere/moderatorer. Har sett på andre diskusjonssider tegn til at moderatorer også deltar i debatten. Da slettes innlegg som ikke bryter med regelverk, mens plagsomme personer ikke får sine innlegg slettet. Om det er slik på Dol, vet jeg ikke. Javel, og så. Kommer webmaster til å slette det h'n ikke liker.............eller........... 0 Siter
Simen Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Det var sikkert lurt! :-) så du er her enda?!?! - nå ble jeg nysgjerrig -men det hjelper jo ikke. *KLEM* Hei på deg som du ser så snoker jeg rundt her av og til, men jeg er ikke noe særlig med i debattene. For ordens skyld: Jeg er _ikke_ webmaster. Det er gudskjelov snart 5 år siden nå. :-) 0 Siter
flisa Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Hei på deg som du ser så snoker jeg rundt her av og til, men jeg er ikke noe særlig med i debattene. For ordens skyld: Jeg er _ikke_ webmaster. Det er gudskjelov snart 5 år siden nå. :-) Har skjønt det - og sitter bare her og håper du ikke er en jeg krangler med og sånn...hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.