Gå til innhold

Hvorfor er webmaster som en KGB- agent

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor webmasterene som drifter dol til daglig, ikke er presentert med bilde og navn slik som de andre "fagpersonene" her inne.

Skrevet

Sikkert fordi de skjuler seg bak noen nick;-)

Gjest en mamma i nord
Skrevet

Kanskje redd for å bli kjent igjenn på gata :o)

Skrevet

Sikkert fordi de skjuler seg bak noen nick;-)

Det tror faktisk jeg også, men det kunne de jo ha gjort uansett.

Men de vil vel kunne avsløre hverandre, de ser jo om det brukes "fake" nick.

Jeg lurer på om de ikke er aktive inne på sexforumet, det kan man ikke se bort fra :-)

Skrevet

Kanskje redd for å bli kjent igjenn på gata :o)

Joda det er de nok, men nå er de jo i lønnet arbeid her inne da.

Ikke mange i Norge som har en helt anonym jobb, det er vel mest hemmelige agenter det :-)

Skrevet

Det finnes sikkert mer enn nok folk som ikke greier skille den virtuelle verden et slik forum tross alt er fra den utenfor, slik at de kunne finne på å ringe, maile sende SMS og plage disse utenom arbeidstida.

Gjest en mamma i nord
Skrevet

Jeg lurer på om de ikke er aktive inne på sexforumet, det kan man ikke se bort fra :-)

Ja det er jo en selvfølge at de er aktive der :o))

Gjest sånn egentlig
Skrevet

Det er jo ikke noe hemmelig om hvem som er webmaster her da..

Skrevet

Det skal man ikke se bort i fra nei;-)

Pass deg, webbis:-P *holder øynene åpne* (ihvertfall en halvtime til..znork)

Skrevet

Det er jo ikke noe hemmelig om hvem som er webmaster her da..

jeg blir helt forundret, er det noen som er webmaster andre enn webmaster?

Gjest sånn egentlig
Skrevet

jeg blir helt forundret, er det noen som er webmaster andre enn webmaster?

Sikkert ikke, men jeg vet hvem som er det.

Skrevet

Sikkert ikke, men jeg vet hvem som er det.

du mener at du vet om et nick som også er webmaster?

Skrevet

Det finnes sikkert mer enn nok folk som ikke greier skille den virtuelle verden et slik forum tross alt er fra den utenfor, slik at de kunne finne på å ringe, maile sende SMS og plage disse utenom arbeidstida.

Det tror jeg faktisk jeg kan gi deg rett i, tror jeg :-)

Gjest tilskuer
Skrevet

du mener at du vet om et nick som også er webmaster?

Antagelig har Dol flere webmastere/moderatorer.

Har sett på andre diskusjonssider tegn til at moderatorer også deltar i debatten. Da slettes innlegg som ikke bryter med regelverk, mens plagsomme personer ikke får sine innlegg slettet. Om det er slik på Dol, vet jeg ikke.

Skrevet

Jeg var webmaster her fra -96 til 2000. Jeg skrev under navnet Simen som webmaster og det hendte jeg la inn et innlegg eller fem her og der også. Da brukte jeg samme navn.

Men som webmaster fikk jeg bl.a. plagsomme telefoner midt på natta og jeg ble også utsatt for trusler jeg hadde all grunn til å ta alvorlig. (Det er mange gærninger på nettet). Derfor anbefalte jeg at webamster(e) som overtok etter meg å være anonyme.

Skrevet

Jeg var webmaster her fra -96 til 2000. Jeg skrev under navnet Simen som webmaster og det hendte jeg la inn et innlegg eller fem her og der også. Da brukte jeg samme navn.

Men som webmaster fikk jeg bl.a. plagsomme telefoner midt på natta og jeg ble også utsatt for trusler jeg hadde all grunn til å ta alvorlig. (Det er mange gærninger på nettet). Derfor anbefalte jeg at webamster(e) som overtok etter meg å være anonyme.

Det var sikkert lurt! :-) så du er her enda?!?! - nå ble jeg nysgjerrig -men det hjelper jo ikke.

*KLEM*

Skrevet

Antagelig har Dol flere webmastere/moderatorer.

Har sett på andre diskusjonssider tegn til at moderatorer også deltar i debatten. Da slettes innlegg som ikke bryter med regelverk, mens plagsomme personer ikke får sine innlegg slettet. Om det er slik på Dol, vet jeg ikke.

Javel, og så. Kommer webmaster til å slette det h'n ikke liker.............eller...........

Skrevet

Det var sikkert lurt! :-) så du er her enda?!?! - nå ble jeg nysgjerrig -men det hjelper jo ikke.

*KLEM*

Hei på deg

som du ser så snoker jeg rundt her av og til, men jeg er ikke noe særlig med i debattene. For ordens skyld: Jeg er _ikke_ webmaster. Det er gudskjelov snart 5 år siden nå. :-)

Skrevet

Hei på deg

som du ser så snoker jeg rundt her av og til, men jeg er ikke noe særlig med i debattene. For ordens skyld: Jeg er _ikke_ webmaster. Det er gudskjelov snart 5 år siden nå. :-)

Har skjønt det - og sitter bare her og håper du ikke er en jeg krangler med og sånn...hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...