Gå til innhold

Gave

Gjest vanskelig kjøpe gave til gutter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min tremening blir 20 år og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe! Ca 300 kr. Hobbyen er fotball og kjenner han ikke så godt. Noen ideer?

Gjest rutangis netu
Skrevet

Dra på Jack & Jones og kjøp en tøff genser. Eller en røff skjorte. Alle tjueåringer trenger det!

skorpionfisken
Skrevet

Gave til en tremenning du ikke kjenner så godt.

Hvor langt ut i slekta gir man gaver til folk man ikke kjenner så godt?

Skulle jeg tatt med mine utallige tremenninger hadde jeg blitt blakk. Ikke engang søskenbarna får noe ekstra herfra.

Skrevet

Gave til en tremenning du ikke kjenner så godt.

Hvor langt ut i slekta gir man gaver til folk man ikke kjenner så godt?

Skulle jeg tatt med mine utallige tremenninger hadde jeg blitt blakk. Ikke engang søskenbarna får noe ekstra herfra.

Jeg har bare to tremeninger så da er det kanskje ikke så rart alikevel?

skorpionfisken
Skrevet

Jeg har bare to tremeninger så da er det kanskje ikke så rart alikevel?

Jo, hvis du ikke kjenner ham, som du sier synes jeg det er rart.

Men det var jo ikke det som var spørsmålet ditt da. Min kommentar var litt på siden da, og hadde egentlig ikke noe med saken å gjøre.

Kjøp et gavekort på en CD-sjappe.

Skrevet

Jo, hvis du ikke kjenner ham, som du sier synes jeg det er rart.

Men det var jo ikke det som var spørsmålet ditt da. Min kommentar var litt på siden da, og hadde egentlig ikke noe med saken å gjøre.

Kjøp et gavekort på en CD-sjappe.

Jeg kjenner han ikke SÅ GODT, men vi er en liten familie og når noen fyller 20 år er det vanlig å gi en liten gave..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...