Gjest vanskelig kjøpe gave til gutter.. Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Min tremening blir 20 år og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe! Ca 300 kr. Hobbyen er fotball og kjenner han ikke så godt. Noen ideer? 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Dra på Jack & Jones og kjøp en tøff genser. Eller en røff skjorte. Alle tjueåringer trenger det! 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Gave til en tremenning du ikke kjenner så godt. Hvor langt ut i slekta gir man gaver til folk man ikke kjenner så godt? Skulle jeg tatt med mine utallige tremenninger hadde jeg blitt blakk. Ikke engang søskenbarna får noe ekstra herfra. 0 Siter
Gjest vanskelig kjøpe gave til gutter.. Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Gave til en tremenning du ikke kjenner så godt. Hvor langt ut i slekta gir man gaver til folk man ikke kjenner så godt? Skulle jeg tatt med mine utallige tremenninger hadde jeg blitt blakk. Ikke engang søskenbarna får noe ekstra herfra. Jeg har bare to tremeninger så da er det kanskje ikke så rart alikevel? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Jeg har bare to tremeninger så da er det kanskje ikke så rart alikevel? Jo, hvis du ikke kjenner ham, som du sier synes jeg det er rart. Men det var jo ikke det som var spørsmålet ditt da. Min kommentar var litt på siden da, og hadde egentlig ikke noe med saken å gjøre. Kjøp et gavekort på en CD-sjappe. 0 Siter
Gjest vanskelig kjøpe gave til gutter.. Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Jo, hvis du ikke kjenner ham, som du sier synes jeg det er rart. Men det var jo ikke det som var spørsmålet ditt da. Min kommentar var litt på siden da, og hadde egentlig ikke noe med saken å gjøre. Kjøp et gavekort på en CD-sjappe. Jeg kjenner han ikke SÅ GODT, men vi er en liten familie og når noen fyller 20 år er det vanlig å gi en liten gave.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.