Gå til innhold

Gave igjen

Anbefalte innlegg

Gjest husband
Skrevet

Til min kone som blir 52 år. Hva skal jeg finne på iår mon tro?

Beautiful mind
Skrevet

Ja si det. Det spørs vel litt om hva hun liker og ikke liker. Og det vet vel du best. Kanskje en romantisk middag?

Skrevet

No skikkelig "unyttig" som kun er luksus. Feks. en Kanebo body-lotion. Dnee rganske dyr og kjøper den ikke selv, men får den noen ganger i gave.

Skrevet

Gavekort på ansiktspleie eller aromaterapi pleier å være kjærkomment for oss damer.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

oppladbar drill/skrutrekker

gode bordhøyttalere til pc'n

en bok + en CD + en badeolje

språkkurs på CDROM (interaktivt, dvs. hun må ha mic. også)

digitalt kamera

swingkurs for henne og deg på danseskole

Gjest rutangis netu
Skrevet

Et SPA-opphold.

Invitasjon til langhelg på fjellet eller teatertur til byen sammen med deg.

Ei ny lekker veske. Helst i ekte skinn da. Ny lommebok.

Et par lekre støvletter.

Ei bok hvis hun liker å lese.

Et lekkert smykke. Mye fint i sølv. De populære glasshjertene er også en sikker vinner. Hva med et lekkert hjerte i rødt til å ha rundt halsen?

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

ikke hør på alle som vil du skal kjøpe noe lekkert dilldall. Ta kona på alvor, hun har sikkert andre interesser enn å dolle seg opp, eller dulle seg inn i noen spa-greier...

se heller mine forslag i et annet innlegg

og så kunne det være en hjelp for oss hjelpere om du fortalte litt om hva hun liker osv

Gjest ex-bridget
Skrevet

Enig med "engel" forsåvidt.

Jeg er et friluftsmenneske, så jeg ønsker meg alltid sånne ting som jeg har nytte av i den sammenheng, og det vet kjæresten min at alltid er suksess.

Fikk skibriller, skikkelig lue og gore-tex dunvotter til jul :o)

Passet meg midt i blinken. Hadde jeg fått diamantring, hadde det blitt helt feil for meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...