Gjest husband Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Til min kone som blir 52 år. Hva skal jeg finne på iår mon tro? 0 Siter
Beautiful mind Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Ja si det. Det spørs vel litt om hva hun liker og ikke liker. Og det vet vel du best. Kanskje en romantisk middag? 0 Siter
serendipity Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 No skikkelig "unyttig" som kun er luksus. Feks. en Kanebo body-lotion. Dnee rganske dyr og kjøper den ikke selv, men får den noen ganger i gave. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Gavekort på ansiktspleie eller aromaterapi pleier å være kjærkomment for oss damer. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 oppladbar drill/skrutrekker gode bordhøyttalere til pc'n en bok + en CD + en badeolje språkkurs på CDROM (interaktivt, dvs. hun må ha mic. også) digitalt kamera swingkurs for henne og deg på danseskole 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Et SPA-opphold. Invitasjon til langhelg på fjellet eller teatertur til byen sammen med deg. Ei ny lekker veske. Helst i ekte skinn da. Ny lommebok. Et par lekre støvletter. Ei bok hvis hun liker å lese. Et lekkert smykke. Mye fint i sølv. De populære glasshjertene er også en sikker vinner. Hva med et lekkert hjerte i rødt til å ha rundt halsen? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 ikke hør på alle som vil du skal kjøpe noe lekkert dilldall. Ta kona på alvor, hun har sikkert andre interesser enn å dolle seg opp, eller dulle seg inn i noen spa-greier... se heller mine forslag i et annet innlegg og så kunne det være en hjelp for oss hjelpere om du fortalte litt om hva hun liker osv 0 Siter
Gjest ex-bridget Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Enig med "engel" forsåvidt. Jeg er et friluftsmenneske, så jeg ønsker meg alltid sånne ting som jeg har nytte av i den sammenheng, og det vet kjæresten min at alltid er suksess. Fikk skibriller, skikkelig lue og gore-tex dunvotter til jul ) Passet meg midt i blinken. Hadde jeg fått diamantring, hadde det blitt helt feil for meg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.