MsSophie Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 ...en kan mene mye om den fyren, men at han har vært rimelig gjennomført i sin image er vel helt sikkert. Så hvorfor i helvete stiller han her opp med avskalla neglelakk....??!!?? Nå sank han mange hakk gitt.... http://www.dagbladet.no/kultur/2005/02/01/422128.html?i=5 0 Siter
Gjest malun Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Kanskje han biter negler i forkant av bryllupet? 0 Siter
MsSophie Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Skrevet 1. februar 2005 Kanskje han biter negler i forkant av bryllupet? ....kanskje, men uansett - noe så turn-off da....! (som om jeg hadde tent om han hadde hatt velstelte negler....he he) 0 Siter
Gjest tilskuer Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Pøh. Var det bare derfor han sank i aktelse hos deg ? Fyren er jo sprøyte gal og gjennomført kvalm til aller minste detalj ! 0 Siter
Moraki Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 ....kanskje, men uansett - noe så turn-off da....! (som om jeg hadde tent om han hadde hatt velstelte negler....he he) Han har operert vekk noen ribbein for å kunne suge seg selv. 0 Siter
MsSophie Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 Pøh. Var det bare derfor han sank i aktelse hos deg ? Fyren er jo sprøyte gal og gjennomført kvalm til aller minste detalj ! ...nå har jeg vel ikke kommentert hvor langt nede på skalaen han var fra før.....så det ikke skulle mer enn et par ustelte negler til før han datt helt i bunn....? 0 Siter
flisa Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Han har operert vekk noen ribbein for å kunne suge seg selv. AHA!!! Derfor mora til kong Olav.... OSV :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.