Gå til innhold

Ville bare minne om...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...at 27 januar var den internasjonale Holocaust-dagen. Jeg ventet i det lengste for å se om den ellers så «engasjerte» anti-rasisten og dolitimesteren ville markere det, men nei. (gi meg et hint, hvis jeg har oversett noe)

Så mye for «deltagelsen» hans, enten det er for markeringen av Krystallnatten eller da Auschwitz'porter ble åpnet og all verdens perversiteter ble bragt opp i dagslyset.

Skrevet

Nå er det du som er paranoid Kahn. Sør har kommentert dette i veldig saklige former. Han fortjener at du gir ham en unnskyldning nå.

Skrevet

Puh! Du kom på det nå sjøl du din luring... : )

Skrevet

Puh! Du kom på det nå sjøl du din luring... : )

Tror du det?

Skrevet

Bare et par timer igjen av dagen, og Kahn har ikke kommentert at Sør faktisk skrev om dette...

Skrevet

Bare et par timer igjen av dagen, og Kahn har ikke kommentert at Sør faktisk skrev om dette...

So?

Les hovedinnlegget en gang til, så vil du oppdage noe i parentes, en kan kanskje kalle det et forbehold.

Dette ble tatt fordi jeg ikke har verken tid eller lyst til å sitte her 24 timer i døgnet og lete opp sørs anekdoter.

Forøvrig er sørs holdning til jøder og Israel så foraktelig at enhver «sympati» fra ham lukter som ukegammel aftershave på en uteligger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...