Mr Kahn Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 ...at 27 januar var den internasjonale Holocaust-dagen. Jeg ventet i det lengste for å se om den ellers så «engasjerte» anti-rasisten og dolitimesteren ville markere det, men nei. (gi meg et hint, hvis jeg har oversett noe) Så mye for «deltagelsen» hans, enten det er for markeringen av Krystallnatten eller da Auschwitz'porter ble åpnet og all verdens perversiteter ble bragt opp i dagslyset. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Værsågod: http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2422637 Kahn, du sutrer så jævlig! Kan du ikke bruke tida di på noe mer fornuftig enn å syte over andre dolere? 0 Siter
Osiris Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Nå er det du som er paranoid Kahn. Sør har kommentert dette i veldig saklige former. Han fortjener at du gir ham en unnskyldning nå. 0 Siter
Spirello Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Puh! Du kom på det nå sjøl du din luring... : ) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 Puh! Du kom på det nå sjøl du din luring... : ) Tror du det? 0 Siter
Osiris Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Bare et par timer igjen av dagen, og Kahn har ikke kommentert at Sør faktisk skrev om dette... 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 Bare et par timer igjen av dagen, og Kahn har ikke kommentert at Sør faktisk skrev om dette... So? Les hovedinnlegget en gang til, så vil du oppdage noe i parentes, en kan kanskje kalle det et forbehold. Dette ble tatt fordi jeg ikke har verken tid eller lyst til å sitte her 24 timer i døgnet og lete opp sørs anekdoter. Forøvrig er sørs holdning til jøder og Israel så foraktelig at enhver «sympati» fra ham lukter som ukegammel aftershave på en uteligger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.