Gå til innhold

Mobiltlf - Samsung E330

Anbefalte innlegg

Tvillingmamma
Skrevet

Noen her inne som har den? I så fall har jeg noen spørsmål til dg...

Tvillingmamma
Skrevet

Ja, jeg har.

Spør i vei!

Da lurer jeg på: lærer den seg nye ord i ordboken ved bruk av SMS?

Har den en "send til mange" funksjon under SMS?

Hvor mange SMS har den mulighet for å lagre? Er det et eget SMS "arkiv"?

Er det mulighet for å legge inn adresser i et felt i telefonboken til de respektive?

Er det fødselsdagskalender under kalenderen?

Blir veldig glad for tilbakemelding :)

Skrevet

Er det mulighet for å legge inn adresser i et felt i telefonboken til de respektive?

Blir veldig glad for tilbakemelding :)

Ordboken har jeg ikke så god greie på, men kan skjekke i bruksanvisningen når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg tror det er sånn at du kan lagre nye ord.

Du kan sende til 5 stk om gangen

Det er et eget sms-arkiv. Kan lagre en god del, men har man lagret mange bilder så tar disse stor plass. Jeg har opplevd å få beskjed om at minnet var fullt. Har vel da hatt ca 60 bilder + litt diverse sms og mms.

Nei

Ja

Ellers er jeg stort sett fornøyd med telefonen til mitt bruk.

det jeg ikke er fornøyd med er at det ikke er tastelås på den. Nå er det ingen fare for at den ringer til noen når den ligger i lommen, men når man har to små barn i hus kunne det vært greit med tastelås.

Tvillingmamma
Skrevet

Ordboken har jeg ikke så god greie på, men kan skjekke i bruksanvisningen når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg tror det er sånn at du kan lagre nye ord.

Du kan sende til 5 stk om gangen

Det er et eget sms-arkiv. Kan lagre en god del, men har man lagret mange bilder så tar disse stor plass. Jeg har opplevd å få beskjed om at minnet var fullt. Har vel da hatt ca 60 bilder + litt diverse sms og mms.

Nei

Ja

Ellers er jeg stort sett fornøyd med telefonen til mitt bruk.

det jeg ikke er fornøyd med er at det ikke er tastelås på den. Nå er det ingen fare for at den ringer til noen når den ligger i lommen, men når man har to små barn i hus kunne det vært greit med tastelås.

Takker og bukker for svarene dine :)

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...