Tvillingmamma Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Noen her inne som har den? I så fall har jeg noen spørsmål til dg... 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Skrevet 3. februar 2005 Ja, jeg har. Spør i vei! Da lurer jeg på: lærer den seg nye ord i ordboken ved bruk av SMS? Har den en "send til mange" funksjon under SMS? Hvor mange SMS har den mulighet for å lagre? Er det et eget SMS "arkiv"? Er det mulighet for å legge inn adresser i et felt i telefonboken til de respektive? Er det fødselsdagskalender under kalenderen? Blir veldig glad for tilbakemelding 0 Siter
Tonette Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Da lurer jeg på: lærer den seg nye ord i ordboken ved bruk av SMS? Har den en "send til mange" funksjon under SMS? Hvor mange SMS har den mulighet for å lagre? Er det et eget SMS "arkiv"? Er det mulighet for å legge inn adresser i et felt i telefonboken til de respektive? Er det fødselsdagskalender under kalenderen? Blir veldig glad for tilbakemelding Da lurer jeg på: lærer den seg nye ord i ordboken ved bruk av SMS? Ordboken har jeg ikke så god greie på, men kan skjekke i bruksanvisningen når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg tror det er sånn at du kan lagre nye ord. Har den en "send til mange" funksjon under SMS? Du kan sende til 5 stk om gangen Hvor mange SMS har den mulighet for å lagre? Er det et eget SMS "arkiv"? Det er et eget sms-arkiv. Kan lagre en god del, men har man lagret mange bilder så tar disse stor plass. Jeg har opplevd å få beskjed om at minnet var fullt. Har vel da hatt ca 60 bilder + litt diverse sms og mms. Er det mulighet for å legge inn adresser i et felt i telefonboken til de respektive? Nei Er det fødselsdagskalender under kalenderen? Ja Ellers er jeg stort sett fornøyd med telefonen til mitt bruk. det jeg ikke er fornøyd med er at det ikke er tastelås på den. Nå er det ingen fare for at den ringer til noen når den ligger i lommen, men når man har to små barn i hus kunne det vært greit med tastelås. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Skrevet 3. februar 2005 Da lurer jeg på: lærer den seg nye ord i ordboken ved bruk av SMS? Ordboken har jeg ikke så god greie på, men kan skjekke i bruksanvisningen når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg tror det er sånn at du kan lagre nye ord. Har den en "send til mange" funksjon under SMS? Du kan sende til 5 stk om gangen Hvor mange SMS har den mulighet for å lagre? Er det et eget SMS "arkiv"? Det er et eget sms-arkiv. Kan lagre en god del, men har man lagret mange bilder så tar disse stor plass. Jeg har opplevd å få beskjed om at minnet var fullt. Har vel da hatt ca 60 bilder + litt diverse sms og mms. Er det mulighet for å legge inn adresser i et felt i telefonboken til de respektive? Nei Er det fødselsdagskalender under kalenderen? Ja Ellers er jeg stort sett fornøyd med telefonen til mitt bruk. det jeg ikke er fornøyd med er at det ikke er tastelås på den. Nå er det ingen fare for at den ringer til noen når den ligger i lommen, men når man har to små barn i hus kunne det vært greit med tastelås. Takker og bukker for svarene dine Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.