Gå til innhold

Når kan man ta graviditets-test?


Gjest Takker for svar

Anbefalte innlegg

Så kjipt dah! Lykke til neste mnd. Det er typisk at syklusen blir ustabil når man går sånn og venter.

Takk for oppdateringen. Jeg regner med at jeg hører fra deg igjen rundt EL-tider? Hehe! ;)

Ja litt dumt, men jeg trodde overhodet ikke jeg var gravid så jeg ble ikke deppa. Skal holde deg oppdatert om du er interessert ja ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • serendipity

    24

  • cecily

    20

  • mariaflyfly

    5

  • damedame

    1

Mest aktive i denne tråden

Jah! Eller eventuelt slenge seg med i diskusjonen. Det er som regel hyggelig med besøk.

Ranglerverdenen, en ny opplevelse for serendipity.

Hvordan ble det med legetimen?? fikk du byttet den eller??? *litt spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ble det med legetimen?? fikk du byttet den eller??? *litt spent*

Skal på torsdag, legen kunne ikke annen dag eller tid.

Skal jo ta gu,,,,*kremt* kan legen se om jeg har hatt sex dagen før? Sædrester og sånn tenker jeg på... *litt flau*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på torsdag, legen kunne ikke annen dag eller tid.

Skal jo ta gu,,,,*kremt* kan legen se om jeg har hatt sex dagen før? Sædrester og sånn tenker jeg på... *litt flau*

Jeg tror nok ikke han legger merke til det. Det kan jo like godt være utflod om han ikke sjekker det mer inngående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok ikke han legger merke til det. Det kan jo like godt være utflod om han ikke sjekker det mer inngående.

Å, man kan aldri vite hva han setter nesen opp i. Hva om han skulle spørre om jeg alltid har så mye utflod... "næææei altsååå...det kaaan jo være at det ikke er utflod da"

Jeg ser for meg at jeg kunne komme til å bli flau i en slik situasjon. Jeg er ikke overbegeistret for situasjonen i utgangspunktet. Ække så glad i gu-er, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, man kan aldri vite hva han setter nesen opp i. Hva om han skulle spørre om jeg alltid har så mye utflod... "næææei altsååå...det kaaan jo være at det ikke er utflod da"

Jeg ser for meg at jeg kunne komme til å bli flau i en slik situasjon. Jeg er ikke overbegeistret for situasjonen i utgangspunktet. Ække så glad i gu-er, jeg.

He he.. Nå vet han jo hvorfor du er der i utganspunktet, så at du har sex og sperm rester i deg, vil han garantert ikke "bemerke" eller tenke over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he.. Nå vet han jo hvorfor du er der i utganspunktet, så at du har sex og sperm rester i deg, vil han garantert ikke "bemerke" eller tenke over.

Meget mulig og et godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. Nå vet han jo hvorfor du er der i utganspunktet, så at du har sex og sperm rester i deg, vil han garantert ikke "bemerke" eller tenke over.

"Godt" at tanta di endelig kom da, selv om hun burde holdt seg hjemme, eller i det minste unnskyldt seg kraftig fordi hun var så sen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Godt" at tanta di endelig kom da, selv om hun burde holdt seg hjemme, eller i det minste unnskyldt seg kraftig fordi hun var så sen.

Ea unnskyldning hadde vært på sin plass ja:-) Men jeg var liksom så sikker på at hun som. Selv om man jo har et knøttlite håp. Er liksom så sikker på at jeg vel "skjønne det " om jeg blir blir gravid, he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Godt" at tanta di endelig kom da, selv om hun burde holdt seg hjemme, eller i det minste unnskyldt seg kraftig fordi hun var så sen.

Regner med å få en rapport etter legebeøket idadg. Er så spent på dine vegne. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...