Gå til innhold

nett-skjekking?

Gjest lurer litt på dette...

Anbefalte innlegg

Gjest lurer litt på dette...
Skrevet

Hvor mange her inne bruker eller har brukt nett til å finne seg en partner / elsker?

Jeg tenker da på sånne steder som 'Finnenvenn.no' eller 'Justdate.no' osv.. er mange steder å velg mellom.

Hva slags erfaringer har dere?

Gjest vellykket for meg
Skrevet

Jeg la inn en profil på Spray for moro skyld, for jeg satt hjemme med barna hver eneste kveld etter at jeg ble alene. Ingen avlastning fra faren.

Det var ganske artig. Småflørtet med noen, fikk haugevis av tilbud fra unge menn som ville ha sex med "en moden kvinne", gikk ut med en på min egen alder. Tok ingenting for seriøst, men hadde ihvertfall noen å "snakke" med om kveldene.

Så kom brevet fra Ham. Nå er profilen slettet og jeg er lykkelig. Det hadde jeg ikke regnet med egentlig. Hadde ikke trodd det fantes noen der ute som passet SÅ godt for meg.

Skrevet

eg bruker faktisk finnenvenn.no, men eg er gift, og søker ingenting annet enn brevvenner, og har fått mangen venner der. så det trenger ikkje være kun for sjekking:) så det er sagt:)

skorpionfisken
Skrevet

Jeg bor sammen med han jeg traff på nettet.

Gjest rockstar
Skrevet

Kjempefint for en gift mann å registrere seg, bruke falsk navn, og få til et møte.

Som regel blir det sex ved første møte, og da er man fornøyd, avslutter kontakten, og kjerringa vet ingenting.

Så er det på'n igjen med en ny.

Skrevet

Vel, jeg må bare si at jeg er veldig fornøyd med det! Traff kjæresten min på netttet for et knapt år siden. Det er en veldig fin måte å komme i kontakt med nye mennesker på når man f.eks er bundet til å være hjemme med barn om kveldene.

mil1365380270
Skrevet

Kjempefint for en gift mann å registrere seg, bruke falsk navn, og få til et møte.

Som regel blir det sex ved første møte, og da er man fornøyd, avslutter kontakten, og kjerringa vet ingenting.

Så er det på'n igjen med en ny.

Det har du sikkert rett i. Leste her inne at det var mange med rar agenda på sånne steder, og for å sjekke lagde jeg en profil på en. Husker ikke hvilken da...

Profilen var helt grei, ikke noen seksuelle hentydninger eller noe sånt. Fy fillern for noen svar jeg fikk. Gifte menn (sa de var gift) som hadde lyst på et eventyr, og ville ha e-post. Æsj!

Gjest ex-bridget
Skrevet

Jeg fant prinsen min på Blink (Dagbladets tjeneste).

Og kjenner flere som har truffet hverandre på nett.

Men du må være kritisk, det er "mye rart" ute og går. Men når du har begynt å kommunisere med litt forskjellige, så skjønner du fort hvem som er verdt å snakke mer med eller ei.

Skrevet

eg bruker faktisk finnenvenn.no, men eg er gift, og søker ingenting annet enn brevvenner, og har fått mangen venner der. så det trenger ikkje være kun for sjekking:) så det er sagt:)

Helt enig, jeg har også fått mange hyggelige mailevenner på Finn en venn, er som deg gift og ikke ute etter kjæreste.

Vil også nevne at jeg kjenner to godt, voksne damer som har funnet seg hver sin kjæreste på Finn en venn, forholdene har holdt i flere år nå. Dette er kjekke og ordentlige karer med bra jobber, men hørt det er litt av hvert derinne. Det er det vel overalt...!

Skrevet

Helt enig, jeg har også fått mange hyggelige mailevenner på Finn en venn, er som deg gift og ikke ute etter kjæreste.

Vil også nevne at jeg kjenner to godt, voksne damer som har funnet seg hver sin kjæreste på Finn en venn, forholdene har holdt i flere år nå. Dette er kjekke og ordentlige karer med bra jobber, men hørt det er litt av hvert derinne. Det er det vel overalt...!

så bra:) så romantisk at folk møtes inne på nettet synes eg:)

Gjest blinker
Skrevet

Jeg bruker blink både for å holde kontakt med venner og til flørting. Jeg traff min eks på nett, og vi delte fem fine år sammen. Jeg har fått mange gode venner gjennom nett også!

Skrevet

så bra:) så romantisk at folk møtes inne på nettet synes eg:)

Ja, det er sant!

Kan jo ha like flaks der som "på by'n".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...