Mr Kahn Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Mer gym, flere lærere, nå skal skolen igjen løftes til nye høyder, båret opp på Jens Stoltenbergs sterke armer. Bra, Jens. Nå gjenstår bare å diskredittere Clemet ytterligere, så ligger veien åpen for en rød-grønn katastrofe. Våre slektninger i Minnesota må ha vært clairvoiante. 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Jeg har ikke peiling på hvem jeg orker å se som statsminister neste periode! De er like horrible alle som en, synes jeg. På hver sin måte... 0 Siter
Gjest eager Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Maktkåte Ap-folk tåler ikke forslag som gir folk mer valgfrihet. Derfor vil de bla.a. ha vekk kontantstøtten og private skoler. Ap vil at statskirken skal ha ledere som prediker tilsvarende budskap. Det er bedre å være uten statskirke enn å ha et sosialistisk meningsmonopol. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Gym hver dag må jo være pyton! Bedre med lengre økter et par ganger i uka. Å dra med seg skift og håndklær og såper er jo skikkelig pes. Samtidig som mange synes det er stress med dusjing mellom timene. mange har faktisk også problemer med å være nakne pga forskjellige ting. Ulik utvikling, for tynn, for tykk, vanlig sjenanse. Stakkars unger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.