Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mer gym, flere lærere, nå skal skolen igjen løftes til nye høyder, båret opp på Jens Stoltenbergs sterke armer.

Bra, Jens. Nå gjenstår bare å diskredittere Clemet ytterligere, så ligger veien åpen for en rød-grønn katastrofe.

Våre slektninger i Minnesota må ha vært clairvoiante.

Skrevet

Jeg har ikke peiling på hvem jeg orker å se som statsminister neste periode! De er like horrible alle som en, synes jeg. På hver sin måte...

Skrevet

Maktkåte Ap-folk tåler ikke forslag som gir folk mer valgfrihet. Derfor vil de bla.a. ha vekk kontantstøtten og private skoler.

Ap vil at statskirken skal ha ledere som prediker tilsvarende budskap. Det er bedre å være uten statskirke enn å ha et sosialistisk meningsmonopol.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Gym hver dag må jo være pyton! Bedre med lengre økter et par ganger i uka. Å dra med seg skift og håndklær og såper er jo skikkelig pes. Samtidig som mange synes det er stress med dusjing mellom timene. mange har faktisk også problemer med å være nakne pga forskjellige ting. Ulik utvikling, for tynn, for tykk, vanlig sjenanse. Stakkars unger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...