Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å lure på om det spøker i boden min. I går ettermiddag var jeg i boden for å hente ut skiene. Boden var da ulåst fordi jeg ikke fant nøkkelen sist jeg så etter, ingen går inn der uansett.

Da jeg kom fra skituren skulle jeg sette inn skiene igjen, men da var døra til boden LÅST. Jeg trodde først det var snø som holdt igjen men uansett hvor mye jeg slet og dro var døra ikke til å rikke. Måtte jo til slutt lete etter nøkkelen, og utrolig nok var boden låst!

Hvordan går det an? Det er ikke smekklås på den, det er sånn vanlig ytterdør-lås med vrier på innsiden. Fatter ingenting, ventet nesten å finne noen inne i boden men der var det ingen.

Guttungen som var hjemme mens jeg var på skitur hadde ikke vært ute i boden, han er litt mørkeredd også, så jeg tviler på at han gikk ut frivillig bare for å drive ap med meg.

Noen som skjønner hva som kan ha skjedd?

mil1365380270
Skrevet

Glemte du grøt til nissene i julen? ;-)

Skrevet

Vaktmesteren?

Bor i enebolig laangt ute på landet og har ikke vaktmester her.

Satser på nissene.

Skrevet

Bor i enebolig laangt ute på landet og har ikke vaktmester her.

Satser på nissene.

Vaktmesternisse, da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...