Gå til innhold

Parfyme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og så var det meg da som har fått gavekort i farfymeri for 600 kroner.Slik at jeg kunne velge den parfymen jeg ønsker meg. Noen tips, for en som foretrekker det friske? Har Versus, Miracle,So Magic og Acqua Di Gio Fra Armani.Og chalimar til kveldsbruk.Et luksusproblem, men likevel. Tips? Eller kanskje burde jeg bruke pengene på hudkremer.Men parfyme altså!

Gjest ex-bridget
Skrevet

L`eau d`issey fre Issey Myiakee.

Deilig !

Skrevet

Moment fra Eternity er kjempegod! Fikk en prøve på et parfymeri og må snart løøøpe og kjøpe den...

Nydelig, enkel og klassisk duft!

Gjest baremei
Skrevet

Moment fra Eternity er kjempegod! Fikk en prøve på et parfymeri og må snart løøøpe og kjøpe den...

Nydelig, enkel og klassisk duft!

Jeg har den! Den er kjempego´, ja:)

Gjest baremei
Skrevet

Støtter Angelica2 sitt forslag om Eternity Moment. Har den, og er kjempefornøyd. Ndre gode,friske dufter er Ralph(Ralph Lauren), Tresor(Lancome), Oui (oxo Lancome:) og Davidoff Cool Water.

Skrevet

Aqua di Roma - Laura Biagiotti. Den er helt nydelig, frisk og lett.

Ønsker meg den sjøl :)

Skrevet

Jeg har den! Den er kjempego´, ja:)

Vet du om den er ny?..

Gjest baremei
Skrevet

Vet du om den er ny?..

Er ikke sikker. Men tror den er nokså ny i hvert fall.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Er ikke sikker. Men tror den er nokså ny i hvert fall.

Lukter den like sterkt som den 'gamle' Eternity dameduften? Den dufter jo som et helt parfymeri fordi det kommer så mye mår du trykker på 'spruter'n'. Kjenner jo det kommer folk inn i en restaurant feks, hvis de har på seg Eternity. Men hvis den ikke er slik, kunne jeg tenke meg den nye...

Skrevet

Jeg liker godt Flower by Kenzo og Laura fra Laura Biagotti.

Skrevet

poison fra Dior er god.

ellers bruker jeg også red door fra Elisabeth Arden og Burberry london

Skrevet

Lukter den like sterkt som den 'gamle' Eternity dameduften? Den dufter jo som et helt parfymeri fordi det kommer så mye mår du trykker på 'spruter'n'. Kjenner jo det kommer folk inn i en restaurant feks, hvis de har på seg Eternity. Men hvis den ikke er slik, kunne jeg tenke meg den nye...

Absolutt ikke. Enig i at den "forrige" var sterk, men denne er ikke det!

Løp og kjøp!

Gjest baremei
Skrevet

Hmmm..ehh, håper ikke det er tilfelle:-o Har i hvertfall ikke fått noen kommentarer(annet enn positive).Jeg tar som regel bare ETT dusj- på håndleddet- da, og så stryker jeg litt av det i nakken. For det er ikke godt når det STINKER parfyme, nei..Men jeg kjenner ikke til den "gamle" eternity, så har ikke noe å sammenlikne med.Du får gå på parfymeriet og prøve selv:)

Gjest pirkepetra
Skrevet

Hmmm..ehh, håper ikke det er tilfelle:-o Har i hvertfall ikke fått noen kommentarer(annet enn positive).Jeg tar som regel bare ETT dusj- på håndleddet- da, og så stryker jeg litt av det i nakken. For det er ikke godt når det STINKER parfyme, nei..Men jeg kjenner ikke til den "gamle" eternity, så har ikke noe å sammenlikne med.Du får gå på parfymeriet og prøve selv:)

viste du at lukten forandrer seg når du stryker....

helst skal man spraye på, og la det tørke....

Skrevet

Rome, Romance, Armani Mania og Sonia Rykel sin (sonia tror jeg de heter) er iallefall favorittene her. Men alle er jo forskjellige og en duft virker bedre på noen enn andre..Mania feks lukter ikke godt på min søster, men på meg lukter det nydelig...

Skrevet

ser du har sånn noenlunde samme smak som meg:-)

Akkurat nå har jeg kjøpt meg Women fra Donna Karan(DKNY) til dagbruk og Pure Poisen fra Dior til kveldsbruk og festlig lag",)

Skrevet

jeg bommer alltid stygt på sånt - hadde spent alt på ny sminke og sminkepung jeg! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...