Gjest klampomfoten Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Har noen lagt merke til at ingen av Idol-deltagerne GÅR videre? Neida, de ER videre. Hvis man bøyer verbet, så har jeg enda ikke hørt om noen som har "vært" videre fra noen kvalifisering. De har da GÅTT videre? 0 Siter
Gjest gikk videre ja Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 joda, vært med videre går fint 0 Siter
flisa Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Mine jenter sier; "Jeg har blitt dilla på det og det" - blir så irritert - "FÅTT DILLA; FÅTT DILLA!!!!" 0 Siter
Gjest klampomfoten Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 joda, vært med videre går fint Nei. Du tar helt feil. 0 Siter
Gjest Micka Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 joda, vært med videre går fint En sportsnyhet fra f eks et VM i håndball, der f eks Sverige har kvalifisert seg seg fra grunnspillet til mellomspillet, hvordan tror du reporteren ville sagt det? Svaret er kun et eneste: "Sverige har gått videre til mellomspill i hånball-VM" Du er helt på jordet. Klampomfoten har helt rett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.