Gå til innhold

Håper dere kan hjelpe meg!!

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

Det går bra! Enten finner du ut at han har feil verdier i f.h.t. deg, han vet det fra før (derfor han har kommentert håret?), han gir totalt blaffen, eller han synes du er sexy uten hår.

Vi har alle våre skavanker, og vi er gjerne overfokusert på våre egne, mens vi ser helhetsinntrykket hos andre :-)

mil1365380270
Skrevet

Du har rett i det, jeg har hatt parykk i 4 mnd. Og jeg føler det som om jeg lurer folk, fordi jeg føler meg pen.

For i tiden før jeg fikk parykk (ventet lengst mulig) så så jeg ikke ut på håret. Det var tynt å pistret og det var ingen menn som så etter meg nei. Og nå når jeg "jukser" på en måte så blir en mann forelsket i meg........huff jeg har en elendig selvtillitt i tillegg. vet det. Men tusen takk for gode råd :-)

Hvis du føler deg mer attraktiv etter at du fikk parykken, er det ikke så rat at noen blir forelsket i deg :-)

Skrevet

Menn kan være veldig kroppsfokuserte, men håret er noe av det minst viktige.

At han gir deg komplimenter for håret betyr ikke at håret er et kriterie for å like deg. Det er ikke enkelt for menn om en ikke kan gi komplimenter i fare for at jenta "har juksa litt" og tar det ille opp.

Det er fullt mulig at han trekker seg unna. Det kan skyldes parykken, eller det kan skyldes noe helt annet. Men hva har du egentlig tapt da? Du startet med ingenting og har dermed ikke tapt noe. Men du kan vinne noe, noe stort.

Det finnes mye verre "handikap" enn å bruke parykk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...