Gå til innhold

Selvtillit


Gjest svaksterk

Anbefalte innlegg

Gjest svaksterk

Kan noen gi meg litt selvtillit, sånn at jeg klarer å plukke meg opp når jeg faller?

Hvordan skal man klare å ha tro på seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest det finnes hjelp

Har du kjæreste? Skal si at det hjelper noe synsykt, når man har dårlig selvtillit. har du lest noen bøker om selvtillit da? prøv det. snakket med noen om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar tid. Man må falle og reise seg flere ganger. For hver gang lærer du noe.

Ingen kan gi deg selvtillit. Du må finne det i deg selv.. Bygge en grunnmur, en trygg og stabil plattform du kan stå på når det stormer. Alle har vi dager hvor selvtilliten er på størrelse med en ert, det er normalt.

Du må være bevisst dine tanker og dine reaksjoner; `hva skjedde nå, hvorfor tenker jeg slik, er det andre måter jeg kan tolke dette på, mente vedk noe annet/ tolket jeg feil`.

Gjør et godt grunnarbeid. Skap en solid tro og overbevisning om at `jeg duger, for faen`. For det gjør du, absolutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kjæreste? Skal si at det hjelper noe synsykt, når man har dårlig selvtillit. har du lest noen bøker om selvtillit da? prøv det. snakket med noen om det?

Men jeg synes ikke man skal skaffe seg kjæreste bare fordi man har dårlig selvtillit. Da er faren stor for at fallhøyden blir stor når forholdet går over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest det finnes hjelp

Men jeg synes ikke man skal skaffe seg kjæreste bare fordi man har dårlig selvtillit. Da er faren stor for at fallhøyden blir stor når forholdet går over.

Mente ikke at hun burde gå å skaffe seg kjæreste BARE for å få bedre selvtillit, men ville bare påpeke at det kan hjelpe på...for det skjedde nemlig med meg;) Jeg var kjempesjenert, og hadde veldig dårlig selvtillit, også fikk jeg meg kjæreste,og når jeg er med ham bryr jeg meg ikke om noen ting, verken om hva folk syns, eller gjør mot meg, er bare i "hans verden", og nyyyyter det:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mente ikke at hun burde gå å skaffe seg kjæreste BARE for å få bedre selvtillit, men ville bare påpeke at det kan hjelpe på...for det skjedde nemlig med meg;) Jeg var kjempesjenert, og hadde veldig dårlig selvtillit, også fikk jeg meg kjæreste,og når jeg er med ham bryr jeg meg ikke om noen ting, verken om hva folk syns, eller gjør mot meg, er bare i "hans verden", og nyyyyter det:o)

Ja, men alt for mange kvinner drukner seg i kjæresten. Synes heller ikke det er så sunt. Har hørt om jenter som blir helt avhengig av å ha kjæreste etterhvert og mye går på hans premisser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest det finnes hjelp

Ja, men alt for mange kvinner drukner seg i kjæresten. Synes heller ikke det er så sunt. Har hørt om jenter som blir helt avhengig av å ha kjæreste etterhvert og mye går på hans premisser.

Ja,det er klart...men er ikke sånn hos meg. Er sterkere enn det, og har mitt JA! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...