Gjest kazaaaaalite Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Lastet ned kazaalite, men den vil ikke koble til. Står bare kobler til... Hva kan jeg gjøre for å fikse det? Har brukt det før uten problemer. Noen som kan hjelpe meg? 0 Siter
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Hvis du har brannmur kan den gjøre at du ikke får koblet til. Prøv å fjerne brannmuren for det programmet. 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Hvor mange ganger skal du poste dette innlegget? 0 Siter
Gjest kaaaaazalite Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Hvis du har brannmur kan den gjøre at du ikke får koblet til. Prøv å fjerne brannmuren for det programmet. VIl ikke legge den ned. Bruker andre fildelingsprogram som går igjennom med at jeg har ordnet at programmet får tillatelse til å slippe igjennom(eller noe sånt). Ordnet også det til kazaalite, men ikke gjort noen forskjell. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.