Gjest kazaaaaalite Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Lastet ned kazaalite, men den vil ikke koble til. Står bare kobler til... Hva kan jeg gjøre for å fikse det? Har brukt det før uten problemer. Noen som kan hjelpe meg? 0 Siter
petter smart Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Har du installert SP2, evt ny brannmur eller virusprogram? Bruker du andre programmer som kan strupe linja, evt ta full kontroll over linja? 0 Siter
Gjest kazaaalite Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Har du installert SP2, evt ny brannmur eller virusprogram? Bruker du andre programmer som kan strupe linja, evt ta full kontroll over linja? Ja, har brannmur og win xp SP2. Bruker eMule uten problemer. 0 Siter
petter smart Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Ja, har brannmur og win xp SP2. Bruker eMule uten problemer. Logisk sett burde det vært omvendt. Det er mulig emule tar all båndbredden slik at kazaa ikke får logget seg på. Regner med at du har prøvd kazaa mens emule er avsluttet og koblet fra? Har du prøvd å slå av brannmuren? Det er mange problemer med SP2 og P2P. Prøv å søk på google etter løsninger for SP2 og kazaa. Husker jeg har lest noe om det, men ikke hva eller hvor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.