Gjest pork hash Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Skjønner at det er mange som har det, lån/stipend under attføring. Har tenkt litt på det selv nå, men er det egentlig lovlig? Hvis jeg mottar stipend, kan aetat straffe meg da? Med bøter, eller putte meg i fengsel? 0 Siter
Gjest også kronisk syk Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Bedre med lån fra lånekassen enn å være avhengig av sosialen i tillegg til attføring fordi attføringspengene er så lite at man ikke klarer seg på det alene. 0 Siter
Gjest pork hash Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Bedre med lån fra lånekassen enn å være avhengig av sosialen i tillegg til attføring fordi attføringspengene er så lite at man ikke klarer seg på det alene. Men kan man bli straffet for det? 0 Siter
tiliti Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Er du fullstendig sprø? hihi. Nei, det er ikke straffbart å få stipend eller lån fra statens lånekasse mens du mottar attføring, men lånekassen vil gjøre hele eller deler av stipendet til lån, alt etter hvor mye du har utbetalt i attføring, og hvor lenge du studerer det kalenderåret. 0 Siter
Gjest ikke straffbart Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Men kan man bli straffet for det? Definitivt ikke, det leser du også ut fra svarene som er gitt ovenfor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.