Gå til innhold

Dere hadde SÅ rett!!

Anbefalte innlegg

Gjest Parykken
Skrevet

Heia, jeg vil bare si tusen takk for alle svarene jeg fikk i dag angående parykken. Siden alle sa omtrent det samme fant jeg ut at jeg bare måtte gjøre det.

Og det gikk over en hver forventning.

Så gjett om jeg er glad og lykkerlig og lettet nå.

Svaret hans var kontant, og med litt humor. Han sa "jeg synes nå bare det er tøft med parykk, og at han kunne i grunnen tenkt sæ en sjøl" Men han har nå mer enn nok naturlig hår da, men det at han sa det...lettet den anspente stemningen.

Tusen takk alle dere!!!

Hilsen SÅ lykkelig forelsket

Gjest LucySky
Skrevet

Så kjempedeilig!

Skikkelig fyr du har funnet deg, da.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Der ser du, verre var det ikke! Nå kan du nyte forelskelsen i fulle drag, lykke til!

Gjest noen som har det:)
Skrevet

Så flott:)

Glad på dine vegne..Heldig som har funne seg en ral kar er du og:)

Lykke til

Skrevet

Så bra at du fortalte det, og så bra at han viste seg å være en ordentlig real kar!

*

Kos deg videre med forelskelsen, da. :)

Skrevet

Så flott da - lykke til og nyt livet videre :-)

Kjempefint! Lykke til med kjærligheten! :-)

Skrevet

Grattis med kjærligheten, det må være godt å få en slik bekreftelse etter så mange bekymringer.

....artig at du oppdaterte oss også, har tenkt litt på deg serru...:-)

Skrevet

Så flott!! Det bare beviser at mannen du er forelsket i, virkelig er verdt å satse på! Skjønner godt du føler deg lett til sinns i dag!

Kos deg med følelsen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...