Gå til innhold

!!!!!!!!

Gjest jeg vil bli TYNN!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest jeg vil bli TYNN!!!!!
Skrevet

hei!!!! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!!!! hver gang jeg slanker meg å går masse ned går jeg alltid opp igjen!!! og selvom jeg nesten ikke spiser blir jeg ikke tynnere!!!!!!!!! å når jeg spiser blir jeg så SIIINT!!!! så jeg kaster det opp!!!!!!!! jeg blir IKKE TYNNERE!!!!!!! ingen kjønner det!!! jeg bare blir mer å mer sur siden jeg klarer aldri å bli tynn!!!!!!!!!!! hva skal jeg gjøre??? JEG DØR SNART!!!!!!!! jeg vil bli TYYYYYYYYYYNNNNNNN!!!!!!!sånn som alle de andre jentene i blader og sånnt er!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅ!!! hva skal jeg spise da???

Skrevet

Hei!!!!!!????????????????????Da må du spise SUNN mat REGELMESSIG sånn atte ikke forbrenninga di ødeleges!!!!!!!!!!!!!!Også må du TRENE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Og så må du slutte med overdreven bruk av spm-tegn og utropstegn, hvis ikke er det ingen som gidder å svare deg seriøst...)

Skrevet

enig med carma...

Men du må ete mange måltider for dagen..små og sunne.. et hver 3 time ca og gjerne med noe frukt som mellom måltid.. da økre forbrenningen din.. og selfølgelig trene.. du blir ikkje tynn av å slutte å ete, du blir bare syk av det..

Skrevet

Om du vil bli tynn, så spis normalt og begynn å trene.

Da gjerne med spinning, (sykling), eller svømming.

Men dette tar tid og du vil gjerne oppleve at du går litt opp i vekt i starten, før du begynner å gå ned i vekt. Dette er da musklene som begynner å utvikle seg, samtidig som at vannforbruket ditt øker, siden du trener.

Etterhvert som du trener, så får du også bedre forbrenning og luftopptak.

Det som er viktig, er å ikke slutte å trene med en gang du når vekta du vil ha, men å fortsette å trene regelmessigt. Du kan gjerne kutte ned litt, men ikke kutt helt ut.

Når det gjelder mat, så SPIS! For all del! Ikke kutt ned på matforbruket noe særlig. En liten endring kan kanskje hjelpe, som f.eks å kutte ned på søtsaker, slik som cola og sjokolade. Litt kan du selvfølgelig unne deg, men alt med måte. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Carma har rett. Du blir aldri tynn med den latterlige slankinga du holder på med.

Gjest levelenge
Skrevet

De svarene du har fått er fornuftige og riktige... men hva slags legning har du? - hvordan er familien? - spede, kraftige, høye, korte, lubne, magre..etc.. Noen ganger må vi legge arv og anlegg til grunn når vi ønsker å oppnå noe. Hvis ikke, kan det lett bli en stress-situasjon. Å bli "TYYYNNN!!!!" er ikke ensbetydende med et godt liv. Du har i hvert fall fått de riktige rådene om forbrenning og inntak...vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

De svarene du har fått er fornuftige og riktige... men hva slags legning har du? - hvordan er familien? - spede, kraftige, høye, korte, lubne, magre..etc.. Noen ganger må vi legge arv og anlegg til grunn når vi ønsker å oppnå noe. Hvis ikke, kan det lett bli en stress-situasjon. Å bli "TYYYNNN!!!!" er ikke ensbetydende med et godt liv. Du har i hvert fall fått de riktige rådene om forbrenning og inntak...vennlig hilsen

Hva slags legning hun har? Mener du å antyde at homofile, lesbisk, bifile og heterofile bør slanke seg på ulike måter?

Gjest slutt og tull da
Skrevet

Hva slags legning hun har? Mener du å antyde at homofile, lesbisk, bifile og heterofile bør slanke seg på ulike måter?

Nå må du ikke være så vrang da. Han mente vel hva slags "gener" hun har, og om de fleste i familien er tykke, så ligger det jo i familien, og på den måten er det ikke så lett å gå ned i vekt da....

Skrevet

Nå må du ikke være så vrang da. Han mente vel hva slags "gener" hun har, og om de fleste i familien er tykke, så ligger det jo i familien, og på den måten er det ikke så lett å gå ned i vekt da....

På meg virket SDD humoristisk og ikke vrang. Jeg dro på smilebåndet iallefall...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Med så ufattelig mange raringer det er her inne er det ikke rart jeg trodde personen var seriøs.

Skrevet

Hei!!!!!!????????????????????Da må du spise SUNN mat REGELMESSIG sånn atte ikke forbrenninga di ødeleges!!!!!!!!!!!!!!Også må du TRENE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Og så må du slutte med overdreven bruk av spm-tegn og utropstegn, hvis ikke er det ingen som gidder å svare deg seriøst...)

OG SÅ MÅ DU HUSKE Å SPISE DA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ELLERS GÅR KROPPEN TIL H!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Svaret er dessverre veldig kjedelig: Tren!! Masse, det er det eneste som hjelper! Det er iallfall min erfaring. Med mer muskler forbrenner du mer selv når du sover, og dermed kan du klare å holde en lavere vekt enn nå. Pluss at selve treningsøkta forbrenner selvsagt.

Skrevet

Det har mindre med hva du spiser å gjøre, enn hvor mye du "bruker" kroppen din og hvor mye muskelmasse du har.

Uten trening nytter det IKKE!

Nok trening, og nok sunn/fornuftig mat er den eneste veien å gå.

Alt annet er bortkastet tid, og gjør heller "vondt verre".

Skrevet

Så mye fokus det er på slanking om dagen synes jeg det er ganske utrolig at du ikke har fått med deg mer enn dette.

Du ødelegger fullstendig forbrenningen med den tullete slankingen din. Selvsagt legger du på deg igjen når du begynner å spise, det er jo bare logisk tenkning det. Du må spise lite, sunt og OFTE! Og beveger du deg da?? trening er cluet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...