Gå til innhold

Lost - hva er utenfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva som lager de mystiske lydene, og tok piloten?

Jeg gjettet på dinosauruser, men samboeren min bare lo av meg.

Hva tror dere?

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

12

• amber sun

8

• Carina82

6

• hare1365380455

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest hvem og hva og hvor
Skrevet

Takk for hjelpen med nettsider!

Skulle fortsatt gjerne hatt svar på hvor opprinnelsen er og hvem som bestemmer dem. Er det samme navnedager i Sverige (for de samme navnene) feks?

Gjest hvem og hva og hvor
Skrevet

Takk for hjelpen med nettsider!

Skulle fortsatt gjerne hatt svar på hvor opprinnelsen er og hvem som bestemmer dem. Er det samme navnedager i Sverige (for de samme navnene) feks?

Skulle stå på innlegget under!

Skrevet

Jeg lurer også som bare pokker!

Lost var kjempespennende! Dette skal jeg definitivt følge med på, ja!

Gjest tjohooo
Skrevet

Definitivt kanibaler, eller annen tvilsom øybefolkning.

Skrevet

Synes ikke det var skummelt i det hele tatt, bare utrolig tåpelig!

Typisk amerikansk med stereotype karakterer og mer eller mindre usannsynlige hendelser. Vi har helten; lege (som tilfeldigvis har tatt flytimer!) den pene, den gale, idioten, den aggressive, den lojale.. osv.

Og hva med han piloten - kjent skuespiller, hyret inn for å spille i 6 min før han blir momset ihjel..?

Off, får Jurassic Park-vibber på toppen av det hele, dette er rett og slett for dumt. :-(

Skrevet

Typisk amerikansk med stereotype karakterer og mer eller mindre usannsynlige hendelser. Vi har helten; lege (som tilfeldigvis har tatt flytimer!) den pene, den gale, idioten, den aggressive, den lojale.. osv.

Og hva med han piloten - kjent skuespiller, hyret inn for å spille i 6 min før han blir momset ihjel..?

Off, får Jurassic Park-vibber på toppen av det hele, dette er rett og slett for dumt. :-(

Jeg syns også det var litt sånn Jurassic Park-aktig, det var derfor jeg tenkte det sikkert var dinosaurer... :)

Skrevet

Definitivt kanibaler, eller annen tvilsom øybefolkning.

Tror du det? Syns det var litt sånn Jurassic Park-aktig, jeg, derav dinosaurusteorien. :)

Skrevet

Likevel satt du i en hel time og så på tåpeligheter?

Skrevet

Jeg lurer også som bare pokker!

Lost var kjempespennende! Dette skal jeg definitivt følge med på, ja!

Dette var spennende, ja! Gleder meg til å få vite hva det var utenfor! Men da de håndjerna plutselig dukket opp, var nok det slutten på dinosaurusteorien min...

Skrevet

Levende lianer, trær e.l. Venter i spenning på fortsettelsen ;O)

Skrevet

Levende lianer, trær e.l. Venter i spenning på fortsettelsen ;O)

Trær lager vel ikke sånne lyder, og spiser piloter? Nei, det må nok være en dinosaurus, tror jeg! :)

Skrevet

Trær lager vel ikke sånne lyder, og spiser piloter? Nei, det må nok være en dinosaurus, tror jeg! :)

Jeg er døv, så lyden hørte jeg ikke uansett *ler*

Det står i TV-programmet at dette også er science fiction, så da kan kanskje trær spise mennesker? ;o)

Gjest tjohooo
Skrevet

Tror du det? Syns det var litt sånn Jurassic Park-aktig, jeg, derav dinosaurusteorien. :)

Næ, tror det der er en sånn realistisk serie :)

Skrevet

Likevel satt du i en hel time og så på tåpeligheter?

Jepp. Må jo gi det en sjangse..?

Hadde jeg sagt at det ble for dumt allerede etter 5 min, så hadde jo det vært for lite til å dømme, sant?

Skrevet

Dette var spennende, ja! Gleder meg til å få vite hva det var utenfor! Men da de håndjerna plutselig dukket opp, var nok det slutten på dinosaurusteorien min...

Håndjerna kom fra hun som var fange på flyet. Var det Kate hun het tro...?

Skrevet

Uff.. jeg er enmig med deg, ble SÅ skuffa, og kommer nok ikke til å se videre... Småduppa av kl. 22.. så la meg da nyheten kom.. Minner om Jurassic Park ja.... Skikkelig amerikansk. nei, får vel holde meg til CSI - det er i hvert fall spennende..

Skrevet

Det tenkte jeg og! ; )

Skrevet

Håndjerna kom fra hun som var fange på flyet. Var det Kate hun het tro...?

Ja, fikk med meg det etterhvert jeg også. :) Men den isbjørnen??? Konklusjonen må jo være noe i den dur at isbjørner og dinosaurer kan forveksles når man er i jungelen!

Skrevet

Ja, fikk med meg det etterhvert jeg også. :) Men den isbjørnen??? Konklusjonen må jo være noe i den dur at isbjørner og dinosaurer kan forveksles når man er i jungelen!

Jeg har lest snart hele historien her på nettet, mangler bare den siste episoden nå. Greide ikke å vente;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...