Gå til innhold

Lost - hva er utenfor?

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Jeg har lest snart hele historien her på nettet, mangler bare den siste episoden nå. Greide ikke å vente;o)

Få linken!

:)

Jeg har heller ikke tålmodighet til sånt, så hele 24 (den siste) på en helg...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

12

• amber sun

8

• Carina82

6

• hare1365380455

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du er så flink med linker. Jeg tenker på deg som Linkeline.

Er det greit?

Jo takk for det:o)

Kanskje jeg skulle byttet nick...

Skrevet

Jeg har lest snart hele historien her på nettet, mangler bare den siste episoden nå. Greide ikke å vente;o)

Hva er det som lurer, da? Hva er den store, uforståelige trusselen?

(Vil ikke ødelegge _hele_ spenningen ved å gå inn på linken, men vil bare vite hva som lurer)

*smiler søtt og håpefullt til Lurveline*

;)

Skrevet

Hva er det som lurer, da? Hva er den store, uforståelige trusselen?

(Vil ikke ødelegge _hele_ spenningen ved å gå inn på linken, men vil bare vite hva som lurer)

*smiler søtt og håpefullt til Lurveline*

;)

Nå har jeg lest siste episode som står i linken jeg la ved, men det er nok flere episoder enn di 14 som står der.

Så ikke vet jeg hvor mange episoder det er og ikke vet jeg hva den uforståelige trusselen er heller.

Fy søren så dårlig gjort!

Jeg får lete etter flere episoder, så skal du få svar når jeg har funnet det ut.

Skrevet

Nå har jeg lest siste episode som står i linken jeg la ved, men det er nok flere episoder enn di 14 som står der.

Så ikke vet jeg hvor mange episoder det er og ikke vet jeg hva den uforståelige trusselen er heller.

Fy søren så dårlig gjort!

Jeg får lete etter flere episoder, så skal du få svar når jeg har funnet det ut.

hmfp, ja ja, så vil de vel holde spenningen enda lenger, da.

Takk for at du sjekket *blunke*

Skrevet

hmfp, ja ja, så vil de vel holde spenningen enda lenger, da.

Takk for at du sjekket *blunke*

Nå er jeg i nettakvariet;o)

Skrevet

Nå er jeg i nettakvariet;o)

Er du? Hm, det er visst lenge siden jeg har vært innom der, kanskje jeg skal ta en tur igjen.

Skrevet

Er du? Hm, det er visst lenge siden jeg har vært innom der, kanskje jeg skal ta en tur igjen.

Miamaja;o)

Skrevet

Miamaja;o)

aha -derfor jeg ikke fant Lurveline, altså.

Jeg kjører samme nick som her, jeg ;)

Skrevet

aha -derfor jeg ikke fant Lurveline, altså.

Jeg kjører samme nick som her, jeg ;)

Fant amber, er det deg?

Skrevet

Jepp, det er meg :)

Som du sikkert ser der inne, så har vi hatt en veldig dårlig start, men vi har ikke fått skrekken av det forde.

Kommer til å avlive de siste to som er igjen og starte opp alt på nytt, men da med annen sort fisk.

Skrevet

Som du sikkert ser der inne, så har vi hatt en veldig dårlig start, men vi har ikke fått skrekken av det forde.

Kommer til å avlive de siste to som er igjen og starte opp alt på nytt, men da med annen sort fisk.

Kjedelig når starten blir sånn, det er så lett å miste motet. Bra du ikke gir opp.

Sikkert lurt å prøve andre fisker. Slørhaler er ikke de mest hardføre, det er masse andre fine typer som tåler mer.

Hvis du går inn på profilen min, ser du hvilke jeg har nå.

Jeg startet opp med kardinalneon og guramier. Har hatt flere forskjellige guramityper, de har vært relativt greie å ha med å gjøre, og så er de fine syns jeg.

Andre morsomme fisker er praktbotia. De er kjappe og livlige. Jeg kaller bare mine for B-gjengen.

Nå hadde jeg lyst på discus og scalarer, men ventet altså lenge før jeg prøvde det, fordi jeg tenkte at de ikke var noen ok begynnerfisker.

Det ser nå ut til at de trives, ihvertfall!

Skrevet

Kjedelig når starten blir sånn, det er så lett å miste motet. Bra du ikke gir opp.

Sikkert lurt å prøve andre fisker. Slørhaler er ikke de mest hardføre, det er masse andre fine typer som tåler mer.

Hvis du går inn på profilen min, ser du hvilke jeg har nå.

Jeg startet opp med kardinalneon og guramier. Har hatt flere forskjellige guramityper, de har vært relativt greie å ha med å gjøre, og så er de fine syns jeg.

Andre morsomme fisker er praktbotia. De er kjappe og livlige. Jeg kaller bare mine for B-gjengen.

Nå hadde jeg lyst på discus og scalarer, men ventet altså lenge før jeg prøvde det, fordi jeg tenkte at de ikke var noen ok begynnerfisker.

Det ser nå ut til at de trives, ihvertfall!

Jeg tenkte først å sette inn tre ancistrus, tre pansermaller og en stim med neontetra, vente noen dager og så sette inn 4-5 molly, 4-5 platy og ett par sverddragere. Vente i noen dager igjen, så sette inn små scalarer og to gurami.

Skrevet

Jeg tenkte først å sette inn tre ancistrus, tre pansermaller og en stim med neontetra, vente noen dager og så sette inn 4-5 molly, 4-5 platy og ett par sverddragere. Vente i noen dager igjen, så sette inn små scalarer og to gurami.

Det hørtes ok ut, syns jeg. Har hatt platy også, jeg, når jeg tenker meg om. De er fine.

Hvor stort er akvariet ditt?

Skrevet

Det hørtes ok ut, syns jeg. Har hatt platy også, jeg, når jeg tenker meg om. De er fine.

Hvor stort er akvariet ditt?

Det er platyene jeg har falt mest for, så mange fine farger på dem.

Akvariet er på 63 liter.

Gjest bermudas
Skrevet

Uff.. jeg er enmig med deg, ble SÅ skuffa, og kommer nok ikke til å se videre... Småduppa av kl. 22.. så la meg da nyheten kom.. Minner om Jurassic Park ja.... Skikkelig amerikansk. nei, får vel holde meg til CSI - det er i hvert fall spennende..

Ja, får få serier er så lite realistiske som nettopp CSI da. Bare pene mennesker somjobber der, aldri med noen beskyttelsesdrakter, og testene tar alltid 2 sek.. yeah right!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...