Gå til innhold

Lost

Gjest alene reddhare

Anbefalte innlegg

Gjest alene reddhare
Skrevet

Er det en grøsser eller?? Synes det ble litt for skummelt - hvis det er grøsser er det ikke noe for meg.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

5

• Mr Kahn

5

• MsSophie

3

• Gemini

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det var ihvertfall skikkelig spennende. Jeg satt omtrent og bet negler ;)

Skrevet

Det var ihvertfall skikkelig spennende. Jeg satt omtrent og bet negler ;)

...og så siklet vi litt over Jack - gjorde vi ikke?

:-)

Skrevet

*kremt* joda, vi gjorde vel det ;)

hehe

Skrevet

"Charlie" fra Part of Five :-)

Skrevet

PartY of Five. Sukk, tastaturet er for tregt for meg ;-)

Skrevet

Godt noen andre sa det først ;)

Sånn utenom det synes jeg ikke det var så veldig spennende...

Skrevet

Ahaaaaaaa - det var der jeg hadde han fra, visste jeg hadde sett han før, men klarte ikke å plassere han.

Jammen blitt barsk etterhvert som han har blitt litt eldre...:)

Skrevet

Aha! - jeg visste jeg hadde sett han før... Takk! :-)

Skrevet

Aha! Var det derfra jeg hadde ham, ja!

Thanks ;)

Skrevet

Ahaaaaaaa - det var der jeg hadde han fra, visste jeg hadde sett han før, men klarte ikke å plassere han.

Jammen blitt barsk etterhvert som han har blitt litt eldre...:)

"Jammen blitt barsk etterhvert som han har blitt litt eldre...:) "

*nikker og er veldig enig*

;)

Skrevet

Det eneste som er skummelt her er hvor usannsynlig det går an å fremstille en flystyrt. For det første ramler ikke halepartiet av en slik maskin pga. turbulens, for det andre er det ingen - absolutt INGEN - som ville overlevet en high dive fra 40.000 fot der deler av flyet allerede har gått i oppløsning. Bare trykkfallet ville vært nok til å ta livet av dem. Ved 18.000 fot er trykket allerede halvert i forhold til bakkenivå, og så lavt at det ikke er nok til å bli plukket opp i lungesystemet.

Og er'e ikke rart, bare de vakre menneskene overlevde.

Overfladisk tidtrøyte, sannsynligvis glemt innen neste episode.

Skrevet

Det eneste som er skummelt her er hvor usannsynlig det går an å fremstille en flystyrt. For det første ramler ikke halepartiet av en slik maskin pga. turbulens, for det andre er det ingen - absolutt INGEN - som ville overlevet en high dive fra 40.000 fot der deler av flyet allerede har gått i oppløsning. Bare trykkfallet ville vært nok til å ta livet av dem. Ved 18.000 fot er trykket allerede halvert i forhold til bakkenivå, og så lavt at det ikke er nok til å bli plukket opp i lungesystemet.

*og sånn holder'n på mens jeg sitter der med puta foran trynet og skvetter også - er'e så nøye om det er realistisk da?* hehe

Gjest alene reddhare
Skrevet

*og sånn holder'n på mens jeg sitter der med puta foran trynet og skvetter også - er'e så nøye om det er realistisk da?* hehe

Det er en måte å trøste seg selv på når man blir veldig redd.

Skrevet

Det er en måte å trøste seg selv på når man blir veldig redd.

hihi!

Skrevet

Av ren nysgjerrighet - hva er det som skjer ved et sånt trykkfall, da?

Blir man kvalt, eller hvordan dør man?

Må åpenbart ha litt næring til katastrofefantasiene mine...

Skrevet

Trykkfallet dreper ingen, det er den påfølgende mangelen på oksygen som tar knekken på deg. Ca 10 sekunder tar det før du svimer av.

Skrevet

"Og er'e ikke rart, bare de vakre menneskene overlevde. "

....altså, det var en der som sikkert veide 250 kilo....dikrekte vakker tror jeg neppe noen vil kalle han...!

:)

Skrevet

"Og er'e ikke rart, bare de vakre menneskene overlevde. "

....altså, det var en der som sikkert veide 250 kilo....dikrekte vakker tror jeg neppe noen vil kalle han...!

:)

Én av førtiåtte mennesker. Én person. Er ikke han unntaket som bekrefter det jeg sier, så vet neimen ikke jeg...

Skrevet

Nah, jeg er ingen ekspert på hva som skjer, rent konkret, men jeg kan gjette.

I 40.000 fots høyde er det verken trykk eller oksygen som noe menneske kan leve i, og temperaturen ligger på ca 60 kuldegrader. I en hastighet på nærmere 800 km/t, og med 1/3 del av flyet revet av, så har en jo oppskriften på katastrofen klar.

Ingen ville kommet ned i live, uansett, og selv om de ved et mirakel hadde overlevd det som skjedde i 40.000 fot, så ville selve krasjet tatt livet av dem. Det flyet ville kommet ned som en fåkking meteor.

48 overlevende, der alle, bortsett fra 1 person, ser ut som fotomodeller.

Give me a break...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...