Gå til innhold

Første gang jeg har brekt med foran tv'en

Anbefalte innlegg

Skrevet

Omsider skulle jeg også se "Esktrem rengjøring" - tenkte å plukke opp noen tips etc. - men jeg skal love deg at jeg har intet å lære. Fanken, det var ikke snakk om smårot og hauger av rent tøy man aldri får brettet, eller fet kjøkkenvifte det der!

PJUK!!!

Og hun bare gliste da de plukket opp de sure trusene hennes rundt doen - det der programmet TROR jeg bare ikke på - - det er ikke mulig å være så sløv, -jo, men ikke å ville på tv og vise fram elendigheta!

Skrevet

Gi deg da!! Jeg drømmer om å få vise fram mine sure truser på TV`en.

(Jeg tror fan meg de to rengjøringskjerringene får orgasme av å lukte på all den sure dritten, de stikker jo nesa si oppi alt som kan lukte surt!)

Skrevet

(Jeg tror fan meg de to rengjøringskjerringene får orgasme av å lukte på all den sure dritten, de stikker jo nesa si oppi alt som kan lukte surt!)

Æsj!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er det virkelig et program som heter Ekstrem Rengjøring? Og det sitter folk og ser på?

Jeg vet ikke hva som er mest imponerende. Konseptet i seg selv eller dere som gidder å se på det.

Skrevet

Er det virkelig et program som heter Ekstrem Rengjøring? Og det sitter folk og ser på?

Jeg vet ikke hva som er mest imponerende. Konseptet i seg selv eller dere som gidder å se på det.

For da virker ditt eget hus ryddig :-)

See?

Skrevet

Du vet ikke hva du går glipp av!

ShitDiddelyDo
Skrevet

For da virker ditt eget hus ryddig :-)

See?

Jeg tror forklaringen er en annen: Enkelte har rett og slett blitt avhengige av realitykonsepter. Uansett hva det er skal man se på det. Det være seg mannfolk på brudejakt, idioter som spiser både det ene og det andre, tullinger på sydentur, stokk dumme naut inne i et hus i 100 dager, rengjøring (!), og vanlige mennesker sammen med Amisher.

Det er rett og slett sykt.

Skrevet

Jeg lover, skal ALDRI mer se på det - det var grisejævlig!

Skrevet

Kan du tenke deg noe dummere, to kjerringer som står med bæsjeklumper i henda - uten hansker - og oier seg?

Hver si' løst, sa vintapperen...

Skrevet

Jeg tror forklaringen er en annen: Enkelte har rett og slett blitt avhengige av realitykonsepter. Uansett hva det er skal man se på det. Det være seg mannfolk på brudejakt, idioter som spiser både det ene og det andre, tullinger på sydentur, stokk dumme naut inne i et hus i 100 dager, rengjøring (!), og vanlige mennesker sammen med Amisher.

Og 113 tullinger hver dag på DOL! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kan du tenke deg noe dummere, to kjerringer som står med bæsjeklumper i henda - uten hansker - og oier seg?

Hver si' løst, sa vintapperen...

Hehe, det er ikke rart tv3 (for dette må være tv3?) går med underskudd på det meste bortsett fra Champions Leauge. :)

Skrevet

Ja, det var da de stakk FINGERN ned i den sure rømma - som var blitt helt BRUN .- med et ORGANISK LOKK på - som de dro litt i skinnet, at jeg holdt på å spy i reclinern - gubben gapa; "Hva fanken er det du ser på? - "

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og 113 tullinger hver dag på DOL! :)

Ja, men vi får i hvert fall vært litt kreative. Skrevet litt og greier. :)

Skrevet

Æsj. Jeg har ikke sett det altså, men jeg har sett klipp i reklamepausene - det var nok. Satt bare å måpte, og kan ikke fatte og begripe at noen orker å leve oppi all den dritten.

Jau, nå sitter jeg her å trommer med fingrene. Nedlastningshastigheten er 49 kbit/s. Det går altså så tregt at jeg burde vel egentlig lagt meg i steden.

Sov som en stein i sta selvfølgelig - da alle var ute av huset. Jaja :-)

Skrevet

Hehe, det er ikke rart tv3 (for dette må være tv3?) går med underskudd på det meste bortsett fra Champions Leauge. :)

TvNorge!!! - vi har ikke TV3 - sikkert bra...

Skrevet

Jeg ser ikke på noe annet realityprogram enn dette. Det er så ekstremt at det er underholdende.

Ungkaren og big brother og all den andre dritten får være for meg.

Skrevet

Ja, men vi får i hvert fall vært litt kreative. Skrevet litt og greier. :)

Ja, skrev mer! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ser ikke på noe annet realityprogram enn dette. Det er så ekstremt at det er underholdende.

Ungkaren og big brother og all den andre dritten får være for meg.

Jeg ser poenget hvis det blir så til de grader sykt at man rett og slett må le av det - for disse programmene er (sannsynligvis) laget på ramme alvor.

Det i seg selv er jo komisk.

Skrevet

Jo mere «reality», jo bedre...for de som har denne fetisjen.

Skrevet

Æsj. Jeg har ikke sett det altså, men jeg har sett klipp i reklamepausene - det var nok. Satt bare å måpte, og kan ikke fatte og begripe at noen orker å leve oppi all den dritten.

Jau, nå sitter jeg her å trommer med fingrene. Nedlastningshastigheten er 49 kbit/s. Det går altså så tregt at jeg burde vel egentlig lagt meg i steden.

Sov som en stein i sta selvfølgelig - da alle var ute av huset. Jaja :-)

49 kbit/s???

Her ligger den nå på 729 kbit/s, og jeg synes det går tregt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...