Gå til innhold

Første gang jeg har brekt med foran tv'en

Anbefalte innlegg

Skrevet

49 kbit/s???

Her ligger den nå på 729 kbit/s, og jeg synes det går tregt...

Ja,729 kbit/s er heller ikke kjapt, men greit nok.

Vet ikke hva som har skjedd. Gikk inn på IT-avisa og målte hastigheten der. Ringte telenor - ja du hørte riktig telenor :-)

De påsto at det var for mye som gikk UT av min maskin. Bare tull, for jeg har sjekket maskinen opp og ned, og det er ingenting av betydning som går ut. Tenkte først på musikk som andre eventuellt lastet ned fra meg, men alle de programmene slettet jeg for en stund tilbake. Så jeg har ikke deleprogram med andre inne nå. Har slettet alt utenom LimeWire og den sjekket jeg også. Der var det ikke noe problem.

Skal bytte over til NextGenTel, for dette her er ikke noe som tilfredstiller mine forventninger.

Trenger jo nettet til annet enn å sitte på dol også, og Telenor er meget ustabilt.

Skrevet

Det fins folk i Norge som har det sånn hjemme også, men heldigvis har ingen lagd TV av det- enda iallefall. Vanligvis er det folk med psykiske problem som har det sånn. De bor jo i en avfallsbinge! De ville nok ikke ha tedd seg som jenta på programmet i går. Er enig med deg i din skepsis til dette ptogrammet Flisa. Hadde jeg hatt det sånn hjemme og noen hadde filma det så hadde jeg dødd av skam. Litt aviser og papirer som flyter rundt er ganske vanlig her, men å ha tom søplebøtte og all søpla RUNDT OMKRING bøtta? Og sove med kattebæsj i senga? ÆSJ!

Jeg mistenker at dette er ei jente som har fått godt betalt for å spille en rolle i et program.

Skrevet

Jeg ser ikke på noe annet realityprogram enn dette. Det er så ekstremt at det er underholdende.

Ungkaren og big brother og all den andre dritten får være for meg.

Det er jo bigbrother som er virkelig!

Ekstrem rengjøring vet vi ikke om er virkelig engang

Skrevet

Jeg så det også for første gang i går, og jeg ble skikkelig kvalm!

Men det var jo tydeligvis meningen, for man brukte mer tid på å vise at disse fiine damene skulle snuse på alt det ekle, enn man viste på rengjøring og rengjøringstips.

Skrevet

jeg gidder ikke så på sånt.. Samme som barnevakten SOS - skulle ikke vært lov å være sånn! Og heller ikke være så grisete som de folka jeg har sett på reklame..

Men hvis du ikke har brekt deg før foran tvn burde du ikke se Fear factor - der spiser de mye ekkelt mange ganger.. Kvalmt!

Skrevet

Jeg har ikke sett programmet, men har jo sett noen bilder i VG av enkelte som har bodd i ei søppelfylling i sine boliger.

Jeg leier ut noen leiligheter og da disse var nye, så sto det igjen litt lakkering av vinduer. Jeg avtalte med hun som bodde der at jeg skulle komme en helg og gjøre dette. Hun skulle bort så det passet bra, jeg sa i fra i god tid.

Men fytti faen..det lå brukte truser overalt tillegg til andre klær og brukte kondomer ved siden av senga. Der var det ikke mye moro å gå inn. Hun visste jo at jeg skulle komme, så hvorfor hun ikke hadde ryddet kan man jo lure på.

Det er mye rart der ute og som ikke bryr seg om hvordan de har det og heller ikke bryr seg om å vise det til andre.

Jeg er i alle fall glad hun flyttet ut.

Skrevet

Det er jo bigbrother som er virkelig!

Ekstrem rengjøring vet vi ikke om er virkelig engang

Bigbrother virkelig? Åja..

Skrevet

Jo da, det går an. Har selv delt kjøkken og bad med en slik grisenisse ;-)

Skrevet

Når er dette programmet? Det vil være et program for min mor aom har støv på hjernen;o)

Skrevet

Når er dette programmet? Det vil være et program for min mor aom har støv på hjernen;o)

Hu kommer til å brekke seg....

Skrevet

jeg gidder ikke så på sånt.. Samme som barnevakten SOS - skulle ikke vært lov å være sånn! Og heller ikke være så grisete som de folka jeg har sett på reklame..

Men hvis du ikke har brekt deg før foran tvn burde du ikke se Fear factor - der spiser de mye ekkelt mange ganger.. Kvalmt!

Sånt gjør meg ikkeno! :)

Skrevet

Jeg har ikke sett programmet, men har jo sett noen bilder i VG av enkelte som har bodd i ei søppelfylling i sine boliger.

Jeg leier ut noen leiligheter og da disse var nye, så sto det igjen litt lakkering av vinduer. Jeg avtalte med hun som bodde der at jeg skulle komme en helg og gjøre dette. Hun skulle bort så det passet bra, jeg sa i fra i god tid.

Men fytti faen..det lå brukte truser overalt tillegg til andre klær og brukte kondomer ved siden av senga. Der var det ikke mye moro å gå inn. Hun visste jo at jeg skulle komme, så hvorfor hun ikke hadde ryddet kan man jo lure på.

Det er mye rart der ute og som ikke bryr seg om hvordan de har det og heller ikke bryr seg om å vise det til andre.

Jeg er i alle fall glad hun flyttet ut.

Jada -jeg har sett slike leiligheter jeg også - og det er kanskje nettopp slike som også synes det er greit at svineriet blir filmet.

Skrevet

Jo da, det går an. Har selv delt kjøkken og bad med en slik grisenisse ;-)

Jeg har også sett det som er sånn og verre til - men at de vil bli FILMET? - det er vel det jeg er skeptisk til - og tenk deg mobbeeffekten om det er barn som bor der - DE kan jo for søren ikke bestemme hva foreldre er så teite og tar seg betalt for å gjøre på tv.

Skrevet

Hun kommer til å daue - hehe, det er hver onsdag.

Skrevet

Jeg har også sett det som er sånn og verre til - men at de vil bli FILMET? - det er vel det jeg er skeptisk til - og tenk deg mobbeeffekten om det er barn som bor der - DE kan jo for søren ikke bestemme hva foreldre er så teite og tar seg betalt for å gjøre på tv.

Det har du helt rett i. Har ikke noe til overs for serier der de bretter ut privatlivet sitt.

Skrevet

Hun kommer til å daue - hehe, det er hver onsdag.

Uff, bør kanskje hold`a unna dette da?

Skrevet

Jada -jeg har sett slike leiligheter jeg også - og det er kanskje nettopp slike som også synes det er greit at svineriet blir filmet.

Det tror jeg også, de som virkelig burde føle skam for at det ser ille ut, de bryr seg ikke om det blir vist frem. Mens andre som har det greit ikke vil vise alt. Merkelig greier dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...