Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har dette og bruker det? Jeg fikk et av en venn. En god tanke synes jeg.

Kjøp av disse plastarmbåndene støtter kreftforeningen.

Skrevet

Vet du hvor man kjøper det i Norge da?

Skal undersøke, jeg vet ikke enda. Skal si fra når jeg vet det. Nå MÅ du legge deg da! :-)

kalinixta!

Skrevet

Det er ikke sånn pulearmbånd? :;)

Jeg har rosa brystkreftsløyfer jeg.

Skrevet

Det er ikke sånn pulearmbånd? :;)

Jeg har rosa brystkreftsløyfer jeg.

Nei, det er nok ikke det. I såfall ville jeg nok ikke gått rundt med det.

LiveStrong armbåndene er fra Lance Armstrong Foundation, til støtte for kreftforeningen.

Skrevet

Har jeg aldri vært borti.

Nei, ikke jeg heller før jeg fikk det for et par dager siden. Synes likevel det er en fin ting at det finnes slike.

Skrevet

Nei, ikke jeg heller før jeg fikk det for et par dager siden. Synes likevel det er en fin ting at det finnes slike.

Absolutt!

Skrevet

Vet du hvor man kjøper det i Norge da?

Har sett det i noen klesbutikker. Lurer på om jeg ikke så det på disken hos B-Young her i Bergen. Hmm. Er ikke sikker.

Skrevet

Har dei kome hit til Norge også? Så fint, da!

Som du forstår av svaret mitt så langt så har eg ikkje vore borti det enda...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...