Moraki Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Noen som har dette og bruker det? Jeg fikk et av en venn. En god tanke synes jeg. Kjøp av disse plastarmbåndene støtter kreftforeningen. 0 Siter
Moraki Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 http://www.nike.com/wearyellow/index_f.html Det var altså dette jeg mente. 0 Siter
Gemini Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 http://www.nike.com/wearyellow/index_f.html Det var altså dette jeg mente. Vet du hvor man kjøper det i Norge da? 0 Siter
Moraki Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 Vet du hvor man kjøper det i Norge da? Skal undersøke, jeg vet ikke enda. Skal si fra når jeg vet det. Nå MÅ du legge deg da! :-) kalinixta! 0 Siter
flisa Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Det er ikke sånn pulearmbånd? : Jeg har rosa brystkreftsløyfer jeg. 0 Siter
Moraki Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 Det er ikke sånn pulearmbånd? : Jeg har rosa brystkreftsløyfer jeg. Nei, det er nok ikke det. I såfall ville jeg nok ikke gått rundt med det. LiveStrong armbåndene er fra Lance Armstrong Foundation, til støtte for kreftforeningen. 0 Siter
Moraki Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Skrevet 3. februar 2005 Har jeg aldri vært borti. Nei, ikke jeg heller før jeg fikk det for et par dager siden. Synes likevel det er en fin ting at det finnes slike. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Nei, ikke jeg heller før jeg fikk det for et par dager siden. Synes likevel det er en fin ting at det finnes slike. Absolutt! 0 Siter
Lula Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Vet du hvor man kjøper det i Norge da? Har sett det i noen klesbutikker. Lurer på om jeg ikke så det på disken hos B-Young her i Bergen. Hmm. Er ikke sikker. 0 Siter
Zarine Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Har dei kome hit til Norge også? Så fint, da! Som du forstår av svaret mitt så langt så har eg ikkje vore borti det enda... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.