Gå til innhold

Flykt tanker

Anbefalte innlegg

Sliter litt om dagen, men vet samtidig at jeg har vært lenger nede tidligere. Ønsker bare og flykte, vekk, vekk, I går tok jeg en haug med Sobril, vet ikke hvorfor. Vil vel bare ruse meg? Har aldri hatt slike problemer tidligere foruten for noen år siden da jeg hadde et reelt forsøk. Nå er det tilbake og jeg vet ikke hva jeg vil. Er redd alle andre og meg selv. Sliter med depresjon og angst.

Er det andre som føler det slik.

Går til samtaler men ønsker ikke og fortelle noe om dette. Det er noe i underbevistheten som planlegger noe. Kan dette være farlig.

Kan noen gi meg råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/172812-flykt-tanker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.

Hvis du er redd for deg selv, hvorfor vil du ikke fortelle noe til psykologen din? H*n er sikkert vant til å høre slike ting. Ingen kan hjelpe deg hvis du ikke forteller sannheten.At du bekymrer deg, betyr vel at du innerst inne ønsker å leve..? Det er et godt tegn, tror jeg. Kjenner meg igjen. Mange ganger jeg ønsker å flykte vekk, men så finner jeg alltid en liten grunn til å bli her...litt lenger i hvert fall. Håper du og gjør det. Livet er kort nok som det er. Ta vare på deg selv, kjære deg. Du er verdifull! Du må ikke gi opp, i hvert fall ikke før "alt" er forsøkt.

*styrkeklem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/172812-flykt-tanker/#findComment-1140693
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...