Gå til innhold

NHD -Cipralex i 4 uker, fortsatt kvalm.

Anbefalte innlegg

Gjest ruffen1

Har gått inn i min 4 uke m cipralex 10mg..er fortsatt kvalm. Vil dette gå over ?--I går fikk jeg også svimmelhetsanfall, noe jeg ikke har hatt før.Ville du feks anb å skifte til aurorix, noe jeg har hørt ikke gir bivirk i form av nedsatt sexlyst og vektøking?(veldig viktig for meg)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/172816-nhd-cipralex-i-4-uker-fortsatt-kvalm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ruffen1

Husk at det er vanlig med disse bivirkningene hvis du ennå er under opptrapping? da trenger det nye nivået tid på og stabilisere seg.

det er det som er rart..jeg er ikke under opptrapping..trappet opp fra 5 til 7,5 den første uken...har etter det gått på 10mg.

Gjest ruffen1

det er det som er rart..jeg er ikke under opptrapping..trappet opp fra 5 til 7,5 den første uken...har etter det gått på 10mg.

btw...jeg rotet litt m medisinen her for 3 dager siden...tok 10 mg på morgen + 10 mg på kvelden(glemte at jeg hade tatt på morg)..men etter det har jeg tatt den på kvelden som jeg har gjort helt siden jeg begynte.

Annonse

btw...jeg rotet litt m medisinen her for 3 dager siden...tok 10 mg på morgen + 10 mg på kvelden(glemte at jeg hade tatt på morg)..men etter det har jeg tatt den på kvelden som jeg har gjort helt siden jeg begynte.

Det ble nok mye i løpet av døgnet kanskje.

Håper det stabiliserer seg for deg og at du får god effekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...