Ticlet Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Hei!Jeg ble voldtatt som 17- åring, og nå er jeg 22. har anmeldt saken i sommer... før tørte jeg ikke å gjøre det..Har pratet mye med søstera om det hele... men det hjalp veldig lite.har gått til en psykolog og hun ville at jeg skulle fortelle alt i detalj som skjedde. Jeg følte ikke at det var det riktige, for jeg ville ha en løsning for å komme meg ut av krisen. pratinga hjelper lite.. så jeg sluttet å gå til psykolog.Nå igjen får jeg flashbacks, dvs. tilbakeslag og bildene er foran øynene hver gang jeg legger meg..Jeg lurer på hva kan jeg gjøre for å bli bedre og for å komme meg videre? Flytte vekk fra dette stedet? jeg har 2 år igjen å gå på skole og har tenkt å flytte..Har jo problem for å ha samleie også, men heldigvis er typen min veldig forståelsesfull og presser meg ikke på noen ting..Hvem kan jeg henvende meg til? Dette begynner å forfølge meg og jeg klarer det ikke lenger..Håper å få svar så snart som mulig..Mvh,Ticlet 0 Siter
huufsa Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hei! Tror du kan få bedre hjelp om du henvender deg til www.dixi.no Lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.