Gå til innhold

Angående fortiden..

Anbefalte innlegg

Hei!Jeg ble voldtatt som 17- åring, og nå er jeg 22. har anmeldt saken i sommer... før tørte jeg ikke å gjøre det..Har pratet mye med søstera om det hele... men det hjalp veldig lite.har gått til en psykolog og hun ville at jeg skulle fortelle alt i detalj som skjedde. Jeg følte ikke at det var det riktige, for jeg ville ha en løsning for å komme meg ut av krisen. pratinga hjelper lite.. så jeg sluttet å gå til psykolog.Nå igjen får jeg flashbacks, dvs. tilbakeslag og bildene er foran øynene hver gang jeg legger meg..Jeg lurer på hva kan jeg gjøre for å bli bedre og for å komme meg videre? Flytte vekk fra dette stedet? jeg har 2 år igjen å gå på skole og har tenkt å flytte..Har jo problem for å ha samleie også, men heldigvis er typen min veldig forståelsesfull og presser meg ikke på noen ting..Hvem kan jeg henvende meg til? Dette begynner å forfølge meg og jeg klarer det ikke lenger..Håper å få svar så snart som mulig..Mvh,Ticlet

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/172821-ang%C3%A5ende-fortiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...