Gå til innhold

Hvor skal jeg gjøre av


Gjest piamaria@

Anbefalte innlegg

Gjest piamaria@

alle marerittene mine?Jeg sover ikke godt, våkner om natta og er gjennomsvett, våkner med hjertebank og sliten sjel.Dette skjer 4-5 ganger i uka.Har gått hos psykolog i 3 år uten at det har hjulpet nevneverdig.Finnes det andre behandlingsformer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 27_Maijka

Vet ikke helt hva jeg skal si.. Jeg har lest om mennesker som faktisk hadde hatt bedre av IKKE å gå i samtaler, en SKAL ikke nødvendigvis prate om alt. Men føler du at dette blir feil ift deg, IKKE TA DET JEG SKREV INNOVER DEG!!

En annen grunn kan kanskje være at du og psykologen jobber med veldig vanskelige følelser/minner akkurat nå? I så tilfelle, så vil nok søvnen bli bedre etterhvert, når du blir ferdig med ting og tang som er vondt.

En siste ting, det som bestemmer hva man skal drømme, er underbevisstheten vår. Så det vi drømmer, er det vi skulle "tatt tak i" på dagtid, men som vi ikke orker å tenke på av diverse grunner.

Håper dette var et ok svar.

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest piamaria@

Vet ikke helt hva jeg skal si.. Jeg har lest om mennesker som faktisk hadde hatt bedre av IKKE å gå i samtaler, en SKAL ikke nødvendigvis prate om alt. Men føler du at dette blir feil ift deg, IKKE TA DET JEG SKREV INNOVER DEG!!

En annen grunn kan kanskje være at du og psykologen jobber med veldig vanskelige følelser/minner akkurat nå? I så tilfelle, så vil nok søvnen bli bedre etterhvert, når du blir ferdig med ting og tang som er vondt.

En siste ting, det som bestemmer hva man skal drømme, er underbevisstheten vår. Så det vi drømmer, er det vi skulle "tatt tak i" på dagtid, men som vi ikke orker å tenke på av diverse grunner.

Håper dette var et ok svar.

MVH

Takk for svar.Jeg har mange ting å jobbe med, men psykologen min er så ofte syk at alt blir veldig oppstykket.Vi kommer aldri i gang.Jeg jobber full stilling, har to små barn, hus og kjæreste.Alt dette krever sitt, så det er ikke lett å få bearbeidet alt.Kanskje det er derfor det kommer som drømmer om natten.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 27_Maijka

Takk for svar.Jeg har mange ting å jobbe med, men psykologen min er så ofte syk at alt blir veldig oppstykket.Vi kommer aldri i gang.Jeg jobber full stilling, har to små barn, hus og kjæreste.Alt dette krever sitt, så det er ikke lett å få bearbeidet alt.Kanskje det er derfor det kommer som drømmer om natten.....

Tror kanskje du vet grunnen ja. Hvorfor ikke skifte psykolog? En syk psykolog er da ingenting å samle på! Gå til fastlegen din, og be ham sende klage, samt ny søknad, til poliklinikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...