Gjest Sneehvit Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Jeg vasker hvite tennisokker, sengetøy, hånkler, t-skjorter etc. men får det aldri hvitt!! :-( Vasker både på 60 og 90 grader, men like dårlig hvitt blir det! Særlig sokker, ser ikke ut som om de er vasket en gang. Nå bruker ikke jeg tennisokker, men ungene på trening, bare så det er sagt! ;-) Har du et vidundertips til meg om hvordan jeg får hvitt tøy hvitt? 0 Siter
fyrlykt Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Bruker du vaskepulver med blekemiddel? 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Synes det blir ganske hvitt med blenda sensitiv hvitt, men det finnes kanskje enda bedre råd? Kan jo legge det litt i klor før det vakes, da blir det hvitt, men det lukter jo ekkelt selv etter vask. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Samler opp hvite bommullsting og bleker det i klorinvann. Vasker det på et langt program etterpå. 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Hvis du skal vaske hvit, ikke vask det sammen med andre lyse farger. Ikke lysgul engang. Vask hvit BARE med andre hvite ting, så får du det nok rent skal du se;) Kokvask det hvite som det går an å kokvaske, det andre hvite som skal vaskes på 40,eller 60, vasker du separat... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.