Gå til innhold

Mobil borte...erstatning fra skolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattern min hadde mobil med seg på skolen idag. De ansvarlige på SFO hadde sagt at det fikk hun ikke lov til, så de hadde tatt den. Når jeg kom nå i ettermiddag, fant de den plutselig ikke igjen......kan jeg be de ersatte den?...tross alt de som tok den og la den på kontoret....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det kan du rimelig sikkert.

De kan selvfølgelig ikke ta en mobil fra ei lita jente og så miste den.

Skrevet

Det kan du rimelig sikkert.

De kan selvfølgelig ikke ta en mobil fra ei lita jente og så miste den.

.....og det er faan meg større krise enn hvis de hadde tatt godis fra henne vøtt...:-)

Og ikke minst for meg....kjøpte ny mobil på mandag....og håper at jeg ikke kastet 1200 kroner rett i dass.....

ShitDiddelyDo
Skrevet

.....og det er faan meg større krise enn hvis de hadde tatt godis fra henne vøtt...:-)

Og ikke minst for meg....kjøpte ny mobil på mandag....og håper at jeg ikke kastet 1200 kroner rett i dass.....

Du kan jo bli ganske sint så det er bare å fyre deg opp, sette kursen mot SFO, ta tak i den ansvarlige, og riste penga ut av han. :)

Når SFO tok telefonen ble den deres ansvar, så du har rett til erstatning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...