pirko Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 For 2 mnd siden(2 mnd om 7 dag) leverte jeg en høyttaler til Elkjop fordi det var noe galt med den. Jeg har purra flere ganger(siden jo nesten en halvtime på tlf for å komme gjennom), og de har ikke visst statusen på produktet da jeg har ringt. Så de ba meg reise dit, men der var det jo ingen ting. I dag fikk jeg endelig en telefon hvor de sa hva reperasjonen ville komme på og om jeg ville reparere dem...altså har de brukt snart 2 mnd uten engang å ha reparert den... 0 Siter
Gjest bare en Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Det er prisen du må betale for å handle på elkjøp. Du får varene billig, men til gjengeld ingen service. Jeg velger heller å betale litt mer for varene og få skikkelig service. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.