Gå til innhold

Hvilken utdannelse har du og var den tung....

Anbefalte innlegg

Gjest Mulig jeg skal bli student
Skrevet

å gjennomføre. Har du fått jobb som følge av utdannelsen og hva er lønna?

Gjest jeg stortrives...
Skrevet

Jeg er barnevernpedagog med videreutdanning i familieterapi. Jeg har aldri hatt problemer med å få jobb. Tjener 330 000 i året der jeg jobber nå. Jeg stortrives og kunne ikke tenkt meg noen annen jobb!

Gjest hey hey my my
Skrevet

Er kriminolog. Vanskelig å få akkurat DEN jobben du vil ha, men det gjelder på de fleste områder! Lønna avhenger av arbeidsgiver, men er generelt lavere for folk med annen samfunnsvitenskapelig bakgrunn, da flere av oss jobber mer "idealistisk", og svæææært få i næringslivet.

Gjest anonym her nå ja du
Skrevet

Går på Høyskolen i Oslo deltidsstudium over to år fem uker i halvåret, arkiv og dokumentstudiet. Skal utdanne personer til ledende stillinger innen arkiv som alle offentlige organer er pålagt å ha og ta vare på. Jeg har en jobb som arkivleder og tjener 300.000. Kan anbefales.

Skrevet

Jeg er adjunkt med 4-årig allmennlærerutdannelse, og tar nå videreutdanning i engelsk. Jeg synes det fokuseres mest på dårlige karakterer, ressursmangel, voldelig oppførsel og slitne lærere (sier ikke at det er usant)i samfunnet vårt, men jeg må si at jeg synes at det er kjempefint å jobbe som lærer! Mange utfordringer, ingen dager er like, levende, ekte!! Har jobbet i 5 år, og har nå vært borte fra skoleverket i etpar år. Det første året hadde jeg FERIE, bare reiste rundt, og i år studerer jeg. Skal tilbake til skolen igjen til høsten, og gleder meg!! Vet ikke helt hva slags lønn jeg har-har kobla helt ut;) Men ligger vel på rundt 330.000.

Lykke til med studier!!!

Gjest lilleku
Skrevet

Jeg er utdannet Barne&Ungdomsarbeider,er uten fast jobb men mye vikar.

God lønn da jeg har mye ansienitet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...