Gå til innhold

Treffsteder på nettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er gøy! Men gi meg tips da - vet om finnenvenn.no, møteplasse (vg) og SprayDate - noen flere?

Jada, det er mulig jeg er i ferd med å bli desperat... :o)

Skrevet

Hadde ikke du noe på gang med en fyr for ikke så lenge siden? Ble ikke det noe av likevel?

Syns jeg husker det rett før jul. eller?

Skrevet

Hadde ikke du noe på gang med en fyr for ikke så lenge siden? Ble ikke det noe av likevel?

Blæh. Joda, han var kjempesøt, men det ble ikke noe mer. Dessverre.

Gjest tellus2005
Skrevet

Ikke akkurat svar på spørsmålet dette?

Skrevet

*hehe* Det går bra, Amber Sun og jeg har "kjent" hverandre leeeenge her på DOL. :o)

Skrevet

Blæh. Joda, han var kjempesøt, men det ble ikke noe mer. Dessverre.

ok, sånn kan det gå.

Bedre lykke neste gang, da. :)

Håper du finner deg en ny date snart, og så er det alltid moro å få en oppdatering fra deg her på dol ;)

Skrevet

Nei, det var bare litt småprating, hehe.

Gamle travere som vi etterhvert har blitt, så gjør vi ofte det. ;)

Skrevet

ok, sånn kan det gå.

Bedre lykke neste gang, da. :)

Håper du finner deg en ny date snart, og så er det alltid moro å få en oppdatering fra deg her på dol ;)

Skal slutte å fortelle om datene mine jeg. Høres jo ut som jeg ikke gjør annet enn å pule rundt! Jeg som har hatt sex 4 ganger på de siste 2 åra! :o)

Skrevet

Har du prøvd Blink da? På Dagbladet?

Jeg har gooooode erfaringer der *fnis*.

Eller, EN god erfaring, da - pappa'n til de tre :) Hehe...

Skrevet

Har du prøvd Blink da? På Dagbladet?

Jeg har gooooode erfaringer der *fnis*.

Eller, EN god erfaring, da - pappa'n til de tre :) Hehe...

*Fnis* Nå må jeg stikke for kvelden, men skal se på det ved anledning! :o)

Håndballgutta på skjermen om 5 kvarter!!! Herlig!

Skrevet

Skal slutte å fortelle om datene mine jeg. Høres jo ut som jeg ikke gjør annet enn å pule rundt! Jeg som har hatt sex 4 ganger på de siste 2 åra! :o)

*trøsteklapp på skulderen*

Men det hørtes da i det minste ganske hett ut det vi fikk høre ;)

Skrevet

Omtrent som en gjennomsnittlig gift småbarnsmor, med andre ord. ;o)

Skrevet

Hold nu grisepraten for dem selv! ;-)

Skrevet

Snakk for deg sjøl.

;)

Skrevet

Hva med han som du.....?

Hvem? Han like før jul eller han tidligere i høst? Ha ha. Har ikke akkurat flommet av elskere i sengen min gitt.

Men kanskje jeg kan skryte på meg 5 ganger om det gjelder som to ganger ettersom vi ikke var ute av sengen samtidig i løpet av de 12 timene vi tilbrakte der? Eller? ;o)

Skrevet

Hvem? Han like før jul eller han tidligere i høst? Ha ha. Har ikke akkurat flommet av elskere i sengen min gitt.

Men kanskje jeg kan skryte på meg 5 ganger om det gjelder som to ganger ettersom vi ikke var ute av sengen samtidig i løpet av de 12 timene vi tilbrakte der? Eller? ;o)

Jeg synes det høres ut til å gjelde som _minst_ to ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...