Gå til innhold

utsette mens uten å gå på p-pillen

Anbefalte innlegg

Gjest går det ann?
Skrevet

Finnes det noen piller for å utsette/fremskynd mensen? Jeg har funnet ut at jeg skal ha den på et veldig dumt tidspunkt neste gang.

Jeg ammer, så jeg går ikke på pillen....

Skrevet

Ja, men det er ikke sikkert det er så lurt å ta dem når du ammer. Kontakt legen din, de er reseptpliktige og jeg husker ikke hva de heter. :o)

Gjest snakk med legen
Skrevet

Ja, men det er større hormondose enn p-piller, så da ville det sikkert være like lurt å begynne på pillen..

Begge deler må du ha resept på, og starte med i god tid før forventet mens.

Snakk med legen.

Det er ikke farlig å gå på p-piller mens man ammer, men noen kan få litt redusert melkemengde. Det er svært lite hormoner som går over i melken, så særlig hvis du ikke lenger fullammer, er det ikke noe problem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...