Gjest går det ann? Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Finnes det noen piller for å utsette/fremskynd mensen? Jeg har funnet ut at jeg skal ha den på et veldig dumt tidspunkt neste gang. Jeg ammer, så jeg går ikke på pillen.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Ja, men det er ikke sikkert det er så lurt å ta dem når du ammer. Kontakt legen din, de er reseptpliktige og jeg husker ikke hva de heter. ) 0 Siter
Gjest snakk med legen Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Ja, men det er større hormondose enn p-piller, så da ville det sikkert være like lurt å begynne på pillen.. Begge deler må du ha resept på, og starte med i god tid før forventet mens. Snakk med legen. Det er ikke farlig å gå på p-piller mens man ammer, men noen kan få litt redusert melkemengde. Det er svært lite hormoner som går over i melken, så særlig hvis du ikke lenger fullammer, er det ikke noe problem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.