Gjest Spa-dama Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Noen som har å anbefale? Feks Rondane? 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Det der dr. holm greiene i Fredrikstad....... Har lest om det i ser og hør.... 0 Siter
Hønemoren Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Det der dr. holm greiene i Fredrikstad....... Har lest om det i ser og hør.... Dr. Holm er på Geilo, aldri hørt om det i Fredrikstad. Har hatt veldig lyst til å prøve Rondane Spa selv, undersøkte senest sist uke for vinterferien, men blir for dyrt, er dyrt opphold der og veldig dyre behandlinger synes jeg. Synes det ser ut til at det ligger litt trist til, men skal visst være fint i fjellet deroppe. Selma Lagerløf i Sverige kjenner jeg flere som har vært og er kjempegodt fornøyd. Det er også et i Strømstad i forbindelse med badet der. Finnskogtoppen blir jo noe av det samme, der har jeg vært og der er det helt topp!! Virkelig avslappende fra morgen til kveld. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Jeg tror kanskje "tottlå" tenker på Dr. Holms på Geilo eller Holmsbu en times tid fra Oslo. Jeg skal til Geilo om et par uker og skal i den forbindelse på Dr.Holms, men bare for en enkelt massasje. Gleder meg:-) Hvis du søker på disse hotellene får du opp web-sidene deres:-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Det der dr. holm greiene i Fredrikstad....... Har lest om det i ser og hør.... Dr.Holms er på Geilo 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Dr.Holms er på Geilo Ahh.....Fredrikstad-Geilo ......hva er forskjellen.... *trekker på skuldrene* 0 Siter
cecily Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Ahh.....Fredrikstad-Geilo ......hva er forskjellen.... *trekker på skuldrene* *klapper i hendene av begeistring* 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 *klapper i hendene av begeistring* Jeg mener......Oslo er vel Østlandet???? Oslo er Oslo....liksom..... 0 Siter
cecily Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Jeg mener......Oslo er vel Østlandet???? Oslo er Oslo....liksom..... Og den slående konklusjonene er som følger: Fredrikstad = Geilo = Østlandet = Oslo 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Og den slående konklusjonene er som følger: Fredrikstad = Geilo = Østlandet = Oslo NETTOPP!!!!! Du er søren meg ikke dum, du!!!! Nesten like klok og vis som din lillesøster!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.