Gå til innhold

Permanent hårfjerning? Ellipse-klinikken....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var Ellipse-klinikken igjen i forbrukerinspektørers søkelys, forrige gang gikk kritikken på deres metode med bleking av tenner. Denne gangen kommer det fram at hårfjerningen de tilbyr til blodpris, ikke fungerer. Til og med hudlegen Ole Fyrand ble intervjuet og kunne bekrefte at permanent hårfjerning er humbug...

Søren og, jeg som hadde store planer om å få vekk leggskjegget, kan jeg bare glemme det nå eller? Ingen med positiv erfaring?

arda1365380791
Skrevet

du kan prøve noe som heter "hårstopp" som du få i helsekosten. Det tar litt tid, men etter noen uker stopper håret å gro. Kan brukes på ben, kropp og i ansiktet.

Skrevet

du kan prøve noe som heter "hårstopp" som du få i helsekosten. Det tar litt tid, men etter noen uker stopper håret å gro. Kan brukes på ben, kropp og i ansiktet.

Er det noe man smører på?

arda1365380791
Skrevet

Er det noe man smører på?

Det føles som en fuktighetskrem samtidig som virkestoffet trenger ned i hårsekken og sørger for at håret ikke får næring.

Skrevet

Det føles som en fuktighetskrem samtidig som virkestoffet trenger ned i hårsekken og sørger for at håret ikke får næring.

Tusen takk for tips!

Skrevet

Det der tror jeg ingenting på. Dersom det hadde virket, så ville jo produktet vært verdenskjent...

Skrevet

Hei!

Jeg har vært på ellipse klinikken for fjerning av hår.

Men du må gjøre det 5-6 ganger før det blir vekke for godt.

Jeg har gjort det en gang og skal snart gjøre det der igjen.

Når eg gjorde det tok det 1 måned før håret vokstet ut gijen.

Etter hvert som du gjør det blir hårene mindre og lysere, til slutt går de helt vekk.

Eg er no fornøyd. ( foreløpig)

Har ett par ganger igjen

Skrevet

Hei!

Jeg har vært på ellipse klinikken for fjerning av hår.

Men du må gjøre det 5-6 ganger før det blir vekke for godt.

Jeg har gjort det en gang og skal snart gjøre det der igjen.

Når eg gjorde det tok det 1 måned før håret vokstet ut gijen.

Etter hvert som du gjør det blir hårene mindre og lysere, til slutt går de helt vekk.

Eg er no fornøyd. ( foreløpig)

Har ett par ganger igjen

Skjønner ikke, har du vært der for én behandling? Og hvis det tar 5-6 ganger å få vekk hårene, hvorfor har du bare et par ganger igjen?

Vet at de sier det tar mange behandlinger før det forsvinner pga vekstfaser og slikt, men hudlegen uttalte altså at hårene kom tilbake uansett.

Skrevet

Jeg har tatt to runder med laser på bikinilinja og har god erfaring hittil ihvertfall. Har ikke måttet shave det partiet siden behandling nr.2 for to mndr siden:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...