Gå til innhold

Hva skal vi diskutere nå.......da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sleng ut et bra forslag, da vel! :)

Så kanskje vi henger oss på ;)

Kan godt skravle litt, jeg. hehe

Skrevet

Sleng ut et bra forslag, da vel! :)

Så kanskje vi henger oss på ;)

Kan godt skravle litt, jeg. hehe

Ser dere ikke nr 15? Nå er det pause, men etterpå kan vi ta litt ranglerchat????

Ja???

Gjest tottlå
Skrevet

Ser dere ikke nr 15? Nå er det pause, men etterpå kan vi ta litt ranglerchat????

Ja???

Jeg ga opp nr 15!!!

Rangler chat NÅ??!!!

Gjest alive&kicking
Skrevet

Jeg blir ganske oppgitt over den saken med faren som ble frikjent for å rise ungene sine.....men det er vel innlegg med det her allerede kanskje??

Skrevet

Ja???

nr.15?? Hva er det? Har jeg gått glipp av noe nå igjen?

Kommer gjerne inn på ranglere, jeg.

Når slutter denne 15greia, da?

Skrevet

Jeg ga opp nr 15!!!

Rangler chat NÅ??!!!

Og hvor er du hen?

Skrevet

Jeg blir ganske oppgitt over den saken med faren som ble frikjent for å rise ungene sine.....men det er vel innlegg med det her allerede kanskje??

Det ble jeg også vanvittig sinna av å lese! Hvordan kan de frikjenne ham når det er ulovlig å utøve vold mot barn i Norge?

*freser*

Skrevet

Dressmann-reklamen!

De har ødelagt han kjekke mannen! (forøvrig eneste mannfolk (ordentlig voksne mannfolk altså) som ser bra ut (i tillegg til George Clooney)), også tar de på han blå hettegenser!!

Gjest tottlå
Skrevet

Og hvor er du hen?

Duuuuu.........kan jeg få adressen til ranglerene av deg???

Jeg har mista den!

Skrevet

Duuuuu.........kan jeg få adressen til ranglerene av deg???

Jeg har mista den!

Tottlååååå...vi venter.....

*S*

Skrevet

Den saken har jeg faktisk ikke fått med meg.

Hva har skjedd?

Gjest alive&kicking
Skrevet

Det ble jeg også vanvittig sinna av å lese! Hvordan kan de frikjenne ham når det er ulovlig å utøve vold mot barn i Norge?

*freser*

fordi han ikke slo hardt nok....

Tenke seg til....ikke slå hardt nok....

Det er bra gærn't samfunnet vi lever i.

Jeg ble enda sintere da jeg leste tekstmeldingene over skjermen fra folk som mente det er helt ok å slå barn. Jeg ble klasket som liten og jeg tok ikke skade av det fysisk, men jeg må jo bare si at jeg som barn ikke turte å spørre foreldrene mine om noen verdens ting.

Å tro at barna får mer respekt for dem ved å slå dem, da er de fryktelig naive.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...