Gjest tottlå Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Jeg begynner å kjede meg litt.....kjenne jeg! 0 Siter
amber sun Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Sleng ut et bra forslag, da vel! Så kanskje vi henger oss på Kan godt skravle litt, jeg. hehe 0 Siter
cecily Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Sleng ut et bra forslag, da vel! Så kanskje vi henger oss på Kan godt skravle litt, jeg. hehe Ser dere ikke nr 15? Nå er det pause, men etterpå kan vi ta litt ranglerchat???? Ja??? 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Ser dere ikke nr 15? Nå er det pause, men etterpå kan vi ta litt ranglerchat???? Ja??? Jeg ga opp nr 15!!! Rangler chat NÅ??!!! 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Jeg blir ganske oppgitt over den saken med faren som ble frikjent for å rise ungene sine.....men det er vel innlegg med det her allerede kanskje?? 0 Siter
amber sun Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Ser dere ikke nr 15? Nå er det pause, men etterpå kan vi ta litt ranglerchat???? Ja??? nr.15?? Hva er det? Har jeg gått glipp av noe nå igjen? Kommer gjerne inn på ranglere, jeg. Når slutter denne 15greia, da? 0 Siter
cecily Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Jeg ga opp nr 15!!! Rangler chat NÅ??!!! Og hvor er du hen? 0 Siter
amber sun Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Jeg blir ganske oppgitt over den saken med faren som ble frikjent for å rise ungene sine.....men det er vel innlegg med det her allerede kanskje?? Det ble jeg også vanvittig sinna av å lese! Hvordan kan de frikjenne ham når det er ulovlig å utøve vold mot barn i Norge? *freser* 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Dressmann-reklamen! De har ødelagt han kjekke mannen! (forøvrig eneste mannfolk (ordentlig voksne mannfolk altså) som ser bra ut (i tillegg til George Clooney)), også tar de på han blå hettegenser!! 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Og hvor er du hen? Duuuuu.........kan jeg få adressen til ranglerene av deg??? Jeg har mista den! 0 Siter
amber sun Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Duuuuu.........kan jeg få adressen til ranglerene av deg??? Jeg har mista den! Tottlååååå...vi venter..... *S* 0 Siter
Molly Mandy Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Jeg blir ganske oppgitt over den saken med faren som ble frikjent for å rise ungene sine.....men det er vel innlegg med det her allerede kanskje?? Den saken har jeg faktisk ikke fått med meg. Hva har skjedd? 0 Siter
cecily Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Duuuuu.........kan jeg få adressen til ranglerene av deg??? Jeg har mista den! http://chat.timekillers.net 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Det ble jeg også vanvittig sinna av å lese! Hvordan kan de frikjenne ham når det er ulovlig å utøve vold mot barn i Norge? *freser* fordi han ikke slo hardt nok.... Tenke seg til....ikke slå hardt nok.... Det er bra gærn't samfunnet vi lever i. Jeg ble enda sintere da jeg leste tekstmeldingene over skjermen fra folk som mente det er helt ok å slå barn. Jeg ble klasket som liten og jeg tok ikke skade av det fysisk, men jeg må jo bare si at jeg som barn ikke turte å spørre foreldrene mine om noen verdens ting. Å tro at barna får mer respekt for dem ved å slå dem, da er de fryktelig naive. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.