Mary Poppins Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Men shaver du da uten barberskum? det er ikke alltid jeg gidder bruke barberskum, går fint det og. Men hvis du har sensitiv hud ville jeg brukt barberskum.. 0 Siter
Ade|ina Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Nei fy f*** - en ring med hår rundt analen? - som en pannelugg? *ler* - skal det vekk så skal alt vekk! Gapskratter :-)))) 0 Siter
Ade|ina Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Høres omtrent ut som kjæresten min. Og deilig mykt og glatt blir det:-) Ja klabert, men det er da litt mer sexy med en liten trekant eller et hjerte. Glatt under selvsagt. Syntes det er noe rart her. Alle skriver om hvordan de danderer dotten sin. Selv lar jeg mannen gjøre det på meg - stort sett, da får han det akkurat som han vil 0 Siter
Gjest Zazaza-brabrabra Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Men da er det ikke shaving, men voksing! Spiller virkelig framgangsmåten inn på hva resultatet kalles? Javel, da får jeg si liten, kort stripe eller liten dott foran. 0 Siter
Goliath Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Ja klabert, men det er da litt mer sexy med en liten trekant eller et hjerte. Glatt under selvsagt. Syntes det er noe rart her. Alle skriver om hvordan de danderer dotten sin. Selv lar jeg mannen gjøre det på meg - stort sett, da får han det akkurat som han vil Det er selvfølgelig en god løsning. Regner med at det er noe dere begge setter pris på:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.