Gå til innhold

Ansvarsgruppemøte - NHD


LaLunaMoon

Anbefalte innlegg

Hei...

Er frivillig innlagt. Og skal ha ansvarsgruppemøte. Psykologen på posten har innkalt foreldrene mine uten å spørre meg først. I min kardex står det kun at min mor skal kontaktes hvis det er noe, men han har innkalt begge. Jeg protesterte på dette å sa at jeg ikke ville ha dem med på dette møtet. Da fikk jeg beskjed om at det skulle de. Og om jeg ikke syns noe om det så kunne jo jeg la være å bli med på møtet. Alle miljøkontaktene mine og avd.sykepleier reagerte på dette, men de syns det er vanskelig å opponere mot sjefspsykologen på posten... Åssen skal jeg gjøre dette??? Han kan da ikke ha lov til å drive på sånn????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg forutsetter at du er over 16 år.

Det kan ikke innkalles til ansvarsgruppemøte uten at du har samtykket i hvem som skal delta.

Du kan klage til sjefen på avdelingen, pasientombudet og Fylkeslegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...