Gå til innhold

hei,


Brittany1365380694

Anbefalte innlegg

Brittany1365380694

Jeg har anorexia. Det går mye bedre nå enn før. Jeg spiser, men enda ikke nok, tror jeg :)

Jeg har hatt et "sært" forhold til mat lenge, så jeg tenker ikke så mye på det. Men egentlig er det ganske skummelt.Jeg må ta det mer på alvor. Det er så rart å tenke på. Trodde liksom aldri det kom til å ramme meg. Men det har det, jeg står oppi det med begge beina. Huff!

Håper jeg kommer meg ut av det, med helsen i behold. Det er litt av en jobb. Jeg tror jeg må jobbe hardere.

Måtte bare skrive litt. Overbevise meg selv mer, om at "mat styret" er noe jeg må jobbe alvorlig med. Det er så lett å undervurdere.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville bare si at jeg også sliter med maten, og forstår hvordan du har det.

I hvert fall kjempebra at du har innsett at du har et problem! Det tok veldig lang tid før jeg gjorde det..

Står fremdeles midt oppi det med begge beina jeg også. Men vi skal klare å jobbe oss ut av det, ikke sant?

Stå på, vennen.

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brittany1365380694

Ville bare si at jeg også sliter med maten, og forstår hvordan du har det.

I hvert fall kjempebra at du har innsett at du har et problem! Det tok veldig lang tid før jeg gjorde det..

Står fremdeles midt oppi det med begge beina jeg også. Men vi skal klare å jobbe oss ut av det, ikke sant?

Stå på, vennen.

Klem,

Det skal vi!! :)

Vi kommer til å klare det så lenge vi ikke slutter å gå :)

Noen ganger lurer jeg på når man vet at man er frisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...