Gjest spider voman Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Er nudler bedre enn ris vist man slanker seg? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Nei. Villris og fullkornpasta er best. 0 Siter
Ade|ina Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Du kan kjøpe risnudler vet du. Det er like godt det - bare ikke kok dem for lenge. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Ris er best. All pasta er som loff, hvis det ikke er fullkornpasta, noe som er litt rart. Uansett ris er sunnest! 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Jeg tenkte spesielt på naturris, gjerne slik de har i helsekostbutikker, den er best. God smak! Best for helse og fordøyelse og slanking 0 Siter
Babette Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Jeg tenkte spesielt på naturris, gjerne slik de har i helsekostbutikker, den er best. God smak! Best for helse og fordøyelse og slanking I dag skal jeg lage hjemmelaget sursøt saus. Da trenger jeg litt av eddiken din. Hvilken prosent har den? Rein 60? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 I dag skal jeg lage hjemmelaget sursøt saus. Da trenger jeg litt av eddiken din. Hvilken prosent har den? Rein 60? eddikken er jo bare til å dele ut hvis jeg blir riktig sur på noen som fortjener det. Du kan få hvitvin, du! Ellers kan jeg nok skaffe hvitvinseddik som er god, siden du spør 0 Siter
Zarine Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Om du tenker på GI så skal du satse på nudler av mung-bønner. Gode, og lavglykemiske 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.