Gå til innhold

Ser du big brother?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Men synes det er mange teite deltagere i år, kanskje det er noen kule svensker.

Skrevet

Nei, men hadde jeg hørt hva de sa, eller det hadde vært teksta, hadde jeg nok titta på, ja ;o)

Skrevet

Nei, men hadde jeg hørt hva de sa, eller det hadde vært teksta, hadde jeg nok titta på, ja ;o)

Du går ikke glipp av noe. Jeg har sett på en halvtime, og det var nok.

Skrevet

Nope, gidder ikke. Har andre ting å gjøre - og hvis jeg skal se på tv er det så mye bedre ting å se.

Skrevet

Men jeg må innrømme at jeg så omtrent alle episodene av den første sesongen.

Gjest lei reality
Skrevet

Men jeg må innrømme at jeg så omtrent alle episodene av den første sesongen.

Jeg også, men nå har jeg andre ting å gjøre enn å se hvordan de i big brother-huset har det.. Uinteressant.

Skrevet

Ja, delvis, får jeg si.

Fikk med meg første episode. Senere er det mest blitt deler av programmet- (har hatt besøk, glemt av)

Er vel ikke så veldig interessert heller.

Har fått med at 3 var nominert ut, men at jenta berget seg ved å vinne denne tullete konkurransen.

Greit for meg at begge disse guttene nå står på den lista.

nei, hittil er det i alle fall ikke noe spesielt interessant

Skrevet

Nei. Ser aldri på reality. Synes det ser ufattelig kjedelig ut.

Forresten - litt Idol,da når ungene ser på.

Skrevet

Ja selvsagt gjør jeg det!! Morsom tidtrøyte og ikke noe verre enn å sitte på dol og rote..Eh..jeg gjør begge deler da.

Skrevet

Jeg også, men nå har jeg andre ting å gjøre enn å se hvordan de i big brother-huset har det.. Uinteressant.

Doling det da eller? *LOL*

Skrevet

Du går ikke glipp av noe. Jeg har sett på en halvtime, og det var nok.

Litt tidlig å si at man ikke går glipp av noe da.

Skrevet

Ble fryktelig interessert fordi en av deltakerne har gått i samme klasse som meg på skolen.

Men jaggu datt jeg ut etter første episode, herrejeemini, noe så drepende kjedelig. Næh, gadd ikke det gitt. Skjer det skandaler får jeg vel høre det likevel, tenker jeg :-)

Skrevet

Nei. Så 30 min. av første dagen. Kjempe tragisk!!!

Gjest true_love
Skrevet

Nei og jeg har aldri sett de andre bigbrother programmene heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...