Gå til innhold

Bordeline og Bipolar + amfetaminbruk


Velouria

Anbefalte innlegg

Ei venninne har begge disse disse diagnosene, hun bruker for tiden ingen medisiner. Hun er hos Psykiater hver 14 dag ca, og skal nå søke om plass på ett behandlingssted for sine psykiske problemer. Hun er 29 år og har fått disse diagnosene bare for ca ett år siden. Siden diagnosene ble stilt har hun til tider misbrukt både hasj/pot og amfetamin hun har tatt kokain ett par ganger.

Hun røyker nesten ikke hasj eller pot lenger, men tar litt amfetamin ca hver 14 dag om det er en fest eller noe.

Jeg vet jo at dop og psykiske lidelser ikke er noen god kombinasjon, dop i seg selv er jo ikke bra. Men er det ikke slik at kombinasjonen Amfetamin og disse to lidelsene er en meget skummel kombinasjon?

Håper noen kan hjelpe meg med noen svar basert på fakta, ikke synsing, og gjerne noen linker e.l slik at jeg kan vise henne det "svart på hvitt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan hende det vil lønne seg for deg og spørre Dr. berg på rusforum.

Jeg har postet det der også ja, men uansett takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...