Gå til innhold

Kanskje vi heller bør forby Sp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=265500

Sitat: "Ulven gjeninnføres nå i Norge."

Gjeninnføres? Det er da ingen som innfører ulven. Den kommer naturlig tilbake så snart ingen tar livet av den straks den viser seg.

Ulven er en helt naturlig del av mangfoldet i norsk natur, og vesentlig mer "naturlig" enn hva sauer, sauebønder og Sp politikere ser ut til å være......

Jeg håper dette bidrar til å sende Sp godt under sperregrensen ved neste stortingsvalg.

Skrevet

Dette var nok døden for Sp.

La oss ihvertfall håpe det.

".........................."

Skrevet

Elefanter er også naturlig - men ikke i hagen....

Meningsløs sammenligning. Elefanter er ikke naturlige i norge.

"............................"

Skrevet

Elefanter er også naturlig - men ikke i hagen....

?

Men er hagen naturlig?

:-)

Skrevet

?

Men er hagen naturlig?

:-)

Vår hage er helt naturlig,- dessverre vil nok de fleste (også våre naboer) si :-(

Skrevet

Vår hage er helt naturlig,- dessverre vil nok de fleste (også våre naboer) si :-(

Det er min også (heldigvis sier jeg), og hadde jeg sett en ulv der så ville jeg blitt meget glad:-)

fuji1365380447
Skrevet

Og så jeg som hadde tenkt å stemme på AP - tør jo ikke det nå, de har jo tenkt å gå i regjering med SP.

Snakk om selvmordsutspill!

Skrevet

Og så jeg som hadde tenkt å stemme på AP - tør jo ikke det nå, de har jo tenkt å gå i regjering med SP.

Snakk om selvmordsutspill!

Hvis du sammenligner en ren AP-regjering mot en blandet AP-SP-regjering, så kan man jo lettere velge bort det rød-grønne alternativet.

Men hvis du ikke tør å stemme AP pga alliansen med SP, så må vurderingstemaet ikke være AP+SP kontra AP, men AP+SP kontra KrF+H+ Frp(om ikke i regjering så ihvertfall som støtteparti i Stortinget).

fuji1365380447
Skrevet

Hvis du sammenligner en ren AP-regjering mot en blandet AP-SP-regjering, så kan man jo lettere velge bort det rød-grønne alternativet.

Men hvis du ikke tør å stemme AP pga alliansen med SP, så må vurderingstemaet ikke være AP+SP kontra AP, men AP+SP kontra KrF+H+ Frp(om ikke i regjering så ihvertfall som støtteparti i Stortinget).

Jeg vet - det er et helvete å skulle bestemme seg for hva man skal stemme!

Jeg er faktisk skikkelig i tvil - for jeg orker faktisk ikke hverken FrP eller SP....

Men du har vel rett - FrP er om mulig ennå værre...

Skrevet

Jeg vet - det er et helvete å skulle bestemme seg for hva man skal stemme!

Jeg er faktisk skikkelig i tvil - for jeg orker faktisk ikke hverken FrP eller SP....

Men du har vel rett - FrP er om mulig ennå værre...

Nei, jeg orker ingen av dem,- har ikke peiling på hva jeg skal stemme. Lei av valgkamp - allerede nå :-(

Skrevet

jeg har faktisk stemt på skog-harryene en gang. Æsj!

Ikke forby dem. Overse dem og la dem dø en stille død.

Skrevet

Nei, jeg orker ingen av dem,- har ikke peiling på hva jeg skal stemme. Lei av valgkamp - allerede nå :-(

SV er vel et greit alternativ. De vil være med på å gjøre den rød-grønne regjeringen litt mindre grønn. Jeg tviler på at SP får noen plass på stortinget med et så idiotisk utspill. Kanskje det var SP som kverka Doffen?

Skrevet

SV er vel et greit alternativ. De vil være med på å gjøre den rød-grønne regjeringen litt mindre grønn. Jeg tviler på at SP får noen plass på stortinget med et så idiotisk utspill. Kanskje det var SP som kverka Doffen?

Les Venstres program og stem det!!!!!!

Skrevet

Meningsløs sammenligning. Elefanter er ikke naturlige i norge.

Og ulv i Østfold - inne på en gård?

Skrevet

Og ulv i Østfold - inne på en gård?

I det øyeblikket gården er plassert midt i ulvens naturlige område, så kan man logisk nok ikke komme å påstå at ulven er unaturlig. Er det noe som er unaturlig, så er det gården.

Gjest tilskuer
Skrevet

Les Venstres program og stem det!!!!!!

Venstre ? Nei, de vil ikke fjerne skatt på arv. Det betyr mye for meg. Ellers synes jeg det ikke er stor nok forskjell mellom dem og Ap.

Og forby partier ? Aldeles hodeløst, paranoid intoleranse etter min mening.

Skrevet

Venstre ? Nei, de vil ikke fjerne skatt på arv. Det betyr mye for meg. Ellers synes jeg det ikke er stor nok forskjell mellom dem og Ap.

Og forby partier ? Aldeles hodeløst, paranoid intoleranse etter min mening.

jo - de vil fjerne skatt på arv!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...