fyrlykt Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Les Venstres program og stem det!!!!!! Jeg vil ikke bruke min stemme på et parti som forsvinner ut av stortinget etter valget. 0 Siter
flisa Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Jeg vil ikke bruke min stemme på et parti som forsvinner ut av stortinget etter valget. det er derfor det forsvinner - folk gidder ikke se hva det er, de bare ser at det er lite, -synd, når flere av de største partiene er mest for tullinger 0 Siter
fyrlykt Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 det er derfor det forsvinner - folk gidder ikke se hva det er, de bare ser at det er lite, -synd, når flere av de største partiene er mest for tullinger He, he - så alle som ikke stemmer på Venstre er tullinger? 0 Siter
flisa Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 He, he - så alle som ikke stemmer på Venstre er tullinger? Sa jeg det? 0 Siter
Gjest tilskuer Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 jo - de vil fjerne skatt på arv! "jo - de vil fjerne skatt på arv! " Herlig ! :-) Håper enda flere partier vil ta vekk statlig likplyndring ! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Les Venstres program og stem det!!!!!! Enig med deg, Venstre har mye for seg! Bare synd det ikke akkurat er de skarpeste knivene i Venstre-skuffen som er villige til å stille på tinget eller i regjering. 0 Siter
flisa Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Enig med deg, Venstre har mye for seg! Bare synd det ikke akkurat er de skarpeste knivene i Venstre-skuffen som er villige til å stille på tinget eller i regjering. nettopp! - - de har kanskje mye for seg - men er dårlig på publikumsfrieri og sjarme. Bare vent til jeg når til topps! hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.