Gjest Daisy Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Litt Dopler av Erlend Loe? ) http://pub.tv2.no/nettavisen/skraablikk/article334418.ece 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Herregud, var han nnestengt i en labyrint i over en måned?? *panikkangst* 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Herregud, var han nnestengt i en labyrint i over en måned?? *panikkangst* Dopler var ikke det, da. Men han gikk ut i skogen for å få tid til seg selv. He, he, hadde nok også fått noe panikk, ja. Godt jeg er mobil-avhengig, så kunne jeg bare sendt en sms om hjelp ) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Dopler var ikke det, da. Men han gikk ut i skogen for å få tid til seg selv. He, he, hadde nok også fått noe panikk, ja. Godt jeg er mobil-avhengig, så kunne jeg bare sendt en sms om hjelp ) Har ikke lest Doppler jeg. Men spist har is på samme benk som Erlend ;-) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Har ikke lest Doppler jeg. Men spist har is på samme benk som Erlend ;-) Oj, oj, oj. Han er den norske forfatterhelten min. (Nålevende da) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Oj, oj, oj. Han er den norske forfatterhelten min. (Nålevende da) *bruser stolt med fjærene* 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 *bruser stolt med fjærene* *bøyer seg i støvet* 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 *bøyer seg i støvet* Han gikk på videregående samtidig som meg. Og ja, han var spesiell da også. ) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Han gikk på videregående samtidig som meg. Og ja, han var spesiell da også. ) Alle som er flinke til sånne ting (skrive, male etc) er spesielle, er de ikke? ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Alle som er flinke til sånne ting (skrive, male etc) er spesielle, er de ikke? ;o) Nei, det trenger de ikke å være. Bare se på Odd Nærdrum. Helt normal. Ari Behn. Et A4-menneske. Picasso. Jeg er helt sikker på at han var helt i henhold. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Nei, det trenger de ikke å være. Bare se på Odd Nærdrum. Helt normal. Ari Behn. Et A4-menneske. Picasso. Jeg er helt sikker på at han var helt i henhold. Men ... hallo? De er da ikke helt i vater. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.