Gå til innhold

DnB/NOR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har den nye avtalen: Total?

Isåfall fornøyd?

Skrevet

Nye avtalen?

Er det noe nytt med den "nye" totalavtalen med DnB/NOR og den "gamle" totalavtalen med DnB?

Jeg har vært totalkunde i DnB en del år nå, og er fornøyd så langt.

Skrevet

Nye avtalen?

Er det noe nytt med den "nye" totalavtalen med DnB/NOR og den "gamle" totalavtalen med DnB?

Jeg har vært totalkunde i DnB en del år nå, og er fornøyd så langt.

Og jeg har vært totalkunde i NOR.

Fikk nå tilbud om en ny avtale, visakort+mastercard, gebyrfri nettbank og uttak i minibanker/butikker over 300kr., reiseforsikring mm. Dette for kr. 65 pr.mnd.

Skrevet

Og jeg har vært totalkunde i NOR.

Fikk nå tilbud om en ny avtale, visakort+mastercard, gebyrfri nettbank og uttak i minibanker/butikker over 300kr., reiseforsikring mm. Dette for kr. 65 pr.mnd.

Høres ut som en god pris for disse tjenestene hvis det også inkluderer det "vanlige" årlige gebyret for mastercard.

I min totalavtale får jeg også en liten rentereduksjon på boliglånet (mener å huske at det er 0,25% eller deromkring) ut over det jeg som "ordinær" kunde ville fått.

Med lån på ca 1 mill, så utgjør det mer i besparelse enn summen av de andre gebyrene.

Det er det som gjør totalavtalen mest gunstig for min del.

Skrevet

Høres ut som en god pris for disse tjenestene hvis det også inkluderer det "vanlige" årlige gebyret for mastercard.

I min totalavtale får jeg også en liten rentereduksjon på boliglånet (mener å huske at det er 0,25% eller deromkring) ut over det jeg som "ordinær" kunde ville fått.

Med lån på ca 1 mill, så utgjør det mer i besparelse enn summen av de andre gebyrene.

Det er det som gjør totalavtalen mest gunstig for min del.

Ja, de 65 kr. pr.mnd. inkluderer begge kort også.

Hørte mannen min nevnte noe om rentebesparelse for han ordnet denne nye avtalen for et par uker siden så da gjelder nok den goden her også, bare ikke jeg som har lest nøye nok enda..!

Gjest mastermind
Skrevet

Ikke noe nytt med den. Har hatt total i mange år. Visa/master, reiseforsikring osv.

Skrevet

Ikke noe nytt med den. Har hatt total i mange år. Visa/master, reiseforsikring osv.

Vi kommer fra "Nor delen" og har ikke hatt samme avtale som vi nå har blitt tilbudt,men en Totalkundeordning har vi også hatt, men med andre betingelser.

Gjest Dyr bank
Skrevet

Har hatt Total lenge (var DnB-kunde før) Forsåvidt fornøyd men så lenge jeg ikke har lån som veier opp er det en svindyr bank. Bare 0.10% innkuddsrente under 50.000.-, og 0.80% over. I fjor betalte jeg omtrent dobbelt så mye i gebyrer som jeg fikk ut i rente, med gjennomsnittslig saldo på mellom 40 og 50.000.- Nå har jeg hatt mange butikkjøp under 300.- da men, likevel...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...